Skip to main content

Op mijn factuur staan kleine  bedragen met een totaal van 2,49. Die kosten  komen boven op mn afgesproken abonnements kosten en ik kan ze niet verklaren.

Hoor graag van u

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

 

Hallo @Gerda bl , Alle bedragen worden op de factuur gespecificeerd (pagina 2 en verder). Maakt de omschrijving niet duidelijk waarvoor dit is? Heb je soms aankopen gedaan in de app store?


Daar kom ik dus niet uit. Of is het zo dat je wanneer je betaald voor je toestel, ik dus 10 euro pmnd je daar nog btw over betaald 


Daar kom ik dus niet uit. Of is het zo dat je wanneer je betaald voor je toestel, ik dus 10 euro pmnd je daar nog btw over betaald 

@Gerda bl - wat is de omschrijving dan bij die bedragen?
Over de toestelkosten wordt geen btw in rekening gebracht. Kan je hier het betreffende gedeelte van de factuur laten zien zodat we mee kunnen kijken? Poets wel privé gegevens weg.


Hoi @Gerda bl. Welkom op het KPN forum. Ik zoek graag voor je uit waarom deze bedragen op jouw factuur staan. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik jouw factuur erbij pakken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Gerda bl. Welkom op het KPN forum. Ik zoek graag voor je uit waarom deze bedragen op jouw factuur staan. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik jouw factuur erbij pakken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

We hebben niets meer van je gehoord @Gerda bl. Ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer