Skip to main content

Ik heb vandaag een iPhone 11 Pro besteld (met verlenging abonnement) in groen, blijkt nu. Ik heb liever de kleur Goud. Kunnen jullie dit wijzigen alsjeblieft?

Hallo @Mijke04,

Zou je je gegevens even in willen vullen in je forumprofiel? Ik heb gevraagd of dit mogelijk is. Mocht dit zo zijn dan hebben ze hier alvast je gegevens. 


Als je al een bevestiging hebt gekregen van de levering (dus normaliter dan een dag later), dan is het te laat. Dan is de telefoon al onderweg. 
 

Je kunt een bestelling binnen 14 dagen annuleren (even met 0800-0402 bellen of weigeren bij de deur).

 


Hoi @Mijke04, welkom op het forum! Noordzee geeft het juiste antwoord al. Ik kan daar alleen nog aan toevoegen dat het niet mogelijk is om een eenmaal geplaatste bestelling, ook als je de bevestiging nog niet binnen hebt, te wijzigen. Dit kan alleen door te annuleren en opnieuw te bestellen. Neem hiervoor contact op met 0800-0402 als je ook via de klantenservice of de website hebt besteld. Heb je in de winkel besteld, dan zul je ook terug moeten naar de winkel om te annuleren.


Als je al een bevestiging hebt gekregen van de levering (dus normaliter dan een dag later), dan is het te laat. Dan is de telefoon al onderweg. 
 

Je kunt een bestelling binnen 14 dagen annuleren (even met 0800-0402 bellen of weigeren bij de deur).

 

@Mijke04 

Heb je bestelling inmiddels telefonisch kunnen annuleren? Of heb je de telefoon aan de deur geweigerd?