Skip to main content
Vraag

Klopt de verlengshop wel? Ik zie bij verlengen Sim Only terwijl ik nu een abonnement met toestel heb

• March 14, 2026
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Dag,

Ik mag sinds vandaag verlengen. Maar in de verlengshop staat dat ik een sim only abonnement heb op dit moment. Dit klopt alleen niet. Ik heb met een toestel en betaal daar dus ook maandelijks voor. Lijkt mij dat ik hierdoor nu ook niet een juist aanbod zie voor verlengen met toestel.

Groet

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 14, 2026

Hallo ​@Steef1988B ,

Wat je nu hebt, maakt niets uit voor het verlengen van een mobiel abonnement. Wat met een verlenging doe je niets anders dan een nieuw abonnement afsluiten. Je hebt nu ook de keuze om wel of niet een nieuw toestel erbij te nemen. 

Overigens is verlengen niet verplicht. Als je niet verlengt of opzegt, dan loopt jouw abonnement ongewijzigd door op de oude voorwaarden en de oude prijs. Regelmatig is verlengen wel voordeliger, maar dat kun je zelf het beste beoordelen. 

• March 14, 2026

In principe moeten de toestelkosten zelfs vervallen na de contract periode want dan is deze afbetaald. Daarom krijg je de optie om je abonnement als Sim only te verlengen, er mag niet meer zo lang je abonnement loopt een bedrag voor de telefoon in rekening worden gebracht.