Skip to main content

Hoi, klopt het nog steeds dat je als je overstapt van vodafone naar kpn dit 120 dagen voor het einde van je contract kan doen….

 

mijn abbo loopt af op 14/8 dus een rekenensom maakt dat ik vandaag die overstap zou kunnen doen?

Jazeker @Tilly1958 , dat klopt nog steeds. Vanaf 120 dagen voor het einde kan je beginnen met het aanvragen. Houd er rekening mee, dat het overstapmoment pas komt als het oude contract eindigt. Tot 14/8 loopt jouw abonnement bij VF door, pas daarna neemt KPN het nummer over en start het nieuwe abonnement. Als je een KPN abonnement met toestel neemt, dan ontvang je het toestel wel direct (indien voorradig). Tot de overstapdatum stop je daar de VF simkaart in.


Je kunt 120 dagen van te voren een abonnement nemen bij een andere provider. 

Echter zul je ten alle tijde eerst het contract bij Vodafone moeten afmaken. Tot 14 augustus dus.

Eerder kan en mag de nieuwe provider, kpn, je nummer niet overnemen. 


U kunt eerder overstappen. Maar u schiet er niets mee op. Uw abonnement bij Vodafone loopt gewoon door tot 14 augustus. En uw nieuwe KPN abonnement start pas op 15 augustus. 

Het enige wat u er misschien mee opschiet is dat u het toestel van KPN wel al deze week krijgt. Maar dat is dan bij de start van uw KPN abonnement al weer 4 maanden oud.


Ik weet voldoende, weet alleen niet hoe ik topic moet sluiten.

 

Indien iemand dit kan dan mag deze dicht!

 

Dank


Hoi @Tilly1958 , dit topic is gemarkeerd als “Beantwoord” en blijft beschikbaar als informatie voor toekomstige vragen. Na een ingestelde tijd wordt het vanzelf gesloten.


@RBxx  dank je wel. Ben niet zo bekend hiermee. 


Reageer