Skip to main content

slechte service van de kpn 2 keer speciaal thuis gebleven voor aflevering van een simkaart ,niemand gezien.Wel kreegĀ  ik naar die tijd een mail dat ik niet de juiste documentatie thuis had.wat erg knap is omdat ik niemand gezien heb en naar de tweede mail kreeg ik ook nog dat mijn order was geannuleerd.net een half uur aan de telefoon gezeten ,hoop dat het nu goed gaat moest alles weer opnieuw bestellen en moet maar hopen dat het nummerbehoudĀ  nog geldt,Behalve dat dit me veel tijd heeft gekost gaat het me ook geld kosten ,ben net over gestapt naar kpn glasvezel,mis nu een extra zender pakket en heb ik geen korting meer op mijn huidige abonement bij vodafone wat ik nu onnodig langer heb.

Hallo @erik6719, welkom op het KPN forum. Dat is wel zeer ongelukkig zeg!Ā Voor niets zitten wachten is geen pretje, dikke teleurstelling.Ā Ā 

slechte service van de kpn 2 keer speciaal thuis gebleven voor aflevering van een simkaart ,niemand gezien.Wel kreegĀ  ik naar die tijd een mail dat ik niet de juiste documentatie thuis had.wat erg knap is omdat ik niemand gezien heb en naar de tweede mail kreeg ik ook nog dat mijn order was geannuleerd

Ik begrijp dit evenmin als jij, waarom is de koerier niet bij je aan de deur geweest? Als je je gegevens invult op je forumprofiel, dan kijk ik het graag voor je na. En dien ik een klacht in bij onze koerierdienst.Het moet niet raarder worden!Ā :persevere:

Ā 


Reageer