Skip to main content
Hallo, 23-01-2023 was er een koerier met mijn nieuwe abonnement en telefoon, de koerier had een kapotte tablet en kon geen foto maken van mijn identiteitskaart, hij zei dat hij de volgende dag zou komen, uiteraard deed hij dat Ik kwam niet bij me terug, hij heeft me bedrogen, en KPN stuurde me een bericht dat ik een nieuwe bezorgdatum moest regelen, de eerste keer heb ik bijna een maand gewacht en nu moet ik door fouten van de koerier nog eens 3 weken wachten, kan wie helpt mij in zo'n situatie? 

Hi @Problemmm, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Even voor mijn duidelijkheid, je geeft hierboven aan dat er een koerier op 23-01-2023 langs is geweest, is dit een typefout? Dat is namelijk bijna 1 jaar geleden. 

Verder is de gang van zaken dat wanneer een toestel niet kan worden afgeleverd de bestelling geannuleerd wordt en opnieuw moet worden ingevoerd. Ontzettend naar in dit geval dat de tablet van die koerier defect was. 

Ik adviseer je om contact met ons op te nemen via ons gratis nummer 0800 0402, dan kan een collega uitzoeken wat hier nog moet gebeuren.Â