Skip to main content
Beantwoord

Kom ik in aanmerking voor de actie als mijn huidige abonnement nog niet is afgelopen?

• January 3, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ritaaa
Nieuwkomer

Goedeavond, 

Ik heb een vraag omtrent de actie die nu loopt. Ik mag over 24 dagen een nieuwe abbonement afnemen. Ik zag dat de actie maar loopt tot 13 januari, het gaat om de kado bij afname van een Samsung telefoon, de swatch. Ik zou graag gebruik willen maken van deze actie maar kan de abbonement nog niet verlengen omdat deze pas enkele dagen later verlengbaar is, kan hier iets voor gedaan worden? 

Ik hoor het graag.

Mvg rita 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Ritaaa, welkom op onze community! Helaas hebben wij hier geen invloed op. Als ik dit zo lees geldt deze actie niet meer op het moment dat je kunt verlengen. Dat gezegd hebbende geldt er eigenlijk altijd wel een actie, ik hoop dat de nieuwe actie ook interessant is voor jou.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • January 3, 2025

Heb je ook de voorwaarden van desbetreffende actie doorgenomen om ervoor in aanmerking te komen? 

Ritaaa
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2025

Hij loopt tot 13 januari dus denk ik dat ik niet mee kan vanwege dat enkele dagen later pas mijn abbonment verlengbaar is. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2025

Hoi ​@Ritaaa, welkom op onze community! Helaas hebben wij hier geen invloed op. Als ik dit zo lees geldt deze actie niet meer op het moment dat je kunt verlengen. Dat gezegd hebbende geldt er eigenlijk altijd wel een actie, ik hoop dat de nieuwe actie ook interessant is voor jou.