Skip to main content
Beantwoord

Komt de Galaxy Watch 7 terug als cadeau bij de Samsung S25 Ultra?

• March 11, 2025
  • 3 reacties
  • 824 keer bekeken

Ik mag mijn abonnement verlengen eindelijk, ik zat te aarzen op de galaxy watch 7, maar nu krijg je er een tablet bij, deze actie geldt tot de 23e van deze maand. Kan ik erachter komen of daarna de wqtch terug komt? Ik wil hewl graag de s25 ultra, maar wil nu dus niet verlengen door het kado 🤣

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sylvanaa078 ,

Het zijn acties van Samsung in samenwerking met KPN. Van te voren weet je nooit of zo'n actie terug gaat komen.  

Je kunt ook verlengen zonder toestel. Of je laat jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen. Verlengen is namelijk niet verplicht.

Je kunt dan overwegen om jouw toestel zelf te kopen bij bol.com of Coolblue. Als je dat doet voor 24 maart 2025, dan krijg je kom je via hun wel in aanmerking voor een gratis Galaxy Watch 7 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=4TN2ZDBRGD984

Ontvang nu tijdelijk een Galaxy Watch7 40mm BT

bij aankoop van de Galaxy S25 Series

17-02-2025 t/m 23-03-2025

Samsung promotie | Deelnemende verkooppunten

Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland, mocht uw toestel een buitenlandse IMEI hebben, neem contact op met de winkel waar u het toestel heeft gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels. Deelnemende winkels: Bol en Coolblue.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 11, 2025

Het is nooit te voorspellen wat KPN gaat doen, en al weten ze het wel, dan zeggen ze het niet ​@Sylvanaa078 

Gewoon regelmatig de aanbiedingen in de gaten houden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Bedankt

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Hallo ​@Sylvanaa078 ,

Het zijn acties van Samsung in samenwerking met KPN. Van te voren weet je nooit of zo'n actie terug gaat komen.  

Je kunt ook verlengen zonder toestel. Of je laat jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen. Verlengen is namelijk niet verplicht.

Je kunt dan overwegen om jouw toestel zelf te kopen bij bol.com of Coolblue. Als je dat doet voor 24 maart 2025, dan krijg je kom je via hun wel in aanmerking voor een gratis Galaxy Watch 7 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=4TN2ZDBRGD984

Ontvang nu tijdelijk een Galaxy Watch7 40mm BT

bij aankoop van de Galaxy S25 Series

17-02-2025 t/m 23-03-2025

Samsung promotie | Deelnemende verkooppunten

Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland, mocht uw toestel een buitenlandse IMEI hebben, neem contact op met de winkel waar u het toestel heeft gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels. Deelnemende winkels: Bol en Coolblue.