Skip to main content
Hi allen!



Ik zit met een probleempje. Ik kan mijn mobiele contracten niet meer vinden die ik bij KPN heb afgesloten.

De contracten zijn inmiddels wel meer dan 4 jaar geleden.. Is er een mogelijkheid om dit nog te achterhalen ?



Ik hoor het graag van jullie!





p.s. kan geen relevante topics vinden dus vandaar deze!





groetjes



Roberto
Ha @Roberto89, welkom! Ik ga m'n best voor je doen, maar ben bang dat ik ze ook niet meer op kan vragen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer waar het om gaat? Laat me even weten wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik voor je speuren.
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.





Hi! Sorry voor de late reactie maar ik heb inmiddels mijn gegevens aangepast! Ik hoor het graag!
Hi @Marcia_



Ik heb niks meer van u vernomen, is er nog iets wat u nodig heeft?



Groetjes



Roberto
Ha @Roberto89, ik ben pas net weer een uurtje aan het werk en kom nu aan je bericht toe 🙂. Ik heb de gegevens erbij gehaald, maar zie dat de contracten helaas niet meer opvraagbaar zijn. Voor nieuwe abonnementen dienen we deze 5 jaar te bewaren en voor verlengingen 6 maanden. Jouw eerste contract was in 2011 en je laatste eindigde in 2017. Daar hebben we dus helaas geen inzage meer in. Ik kan je er dus niet verder bij helpen!