Skip to main content

Hallo, ik heb facturen nodig van mijn mobiele abonnement 2019, juli, augustus, september, oktober. Hoe kom ik hieraan?

Goedemiddag @Louise70!

Ik kan die facturen voor je opzoeken en via de mail naar je sturen. :blush:  Zou je daarvoor de volgende gegevens in jouw forumprofiel willen invullen: je postcode en huisnummer, de naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) het betreffende 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN dat bij ons bekend is?

Als je hier een seintje geeft zodra jouw gegevens zijn ingevuld, dan ga ik voor je aan de slag! 


Ik heb gevraagde gegevens ingevuld, krijg graag de facturen van juli, augutus, september en oktober 2019. Groet, Louise


Dank @Louise70! Ik zie dat de laatste 3 cijfers van het IBAN dat je hebt ingevuld niet overeenkomt met het IBAN dat bij ons bekend is. Het gaat om de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waarmee de facturen worden betaald. Zou je het eens willen controleren? :blush:


@Louise70 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!