Skip to main content

Ik heb ook het probleem dat ik mijn oude contact niet meer kan openen omdat ik een wachtwoord moet invoeren.. Weet iemand me hiermee te helpen? Is een contract van Hi.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik zou ook graag mijn oude contracten opvragen, maar hoe doe ik dit? Heb helaas niks meer in mijn mail staan, alleen een contract van hi. Alleen als ik deze wil openen moet ik een beveiligingscode invoeren? 


Hoi @miss-melke welkom op het KPN Forum! Ik vrees dat ik dit contract ook niet meer op kan vragen. Nieuwe contracten worden 5 jaar bewaard en bij een verlenging worden deze 6 maanden bewaard. Is er een specifieke reden dat je dit contract zoekt? Misschien kan ik je daar mee helpen? Om je inhoudelijke vragen over jouw abonnement te beantwoorden heb ik nog wel de laatste 3 cijfers van het iban nodig wat bij ons bekend was. Zou je die ook kunnen invullen op je profiel? Je kunt deze bij “Persoonlijke opmerkingen” neerzetten!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!