Skip to main content

Mijn mobiel wordt pas in december omgezet van Vodaphone naar KPN

maar ik heb ook een 097 nummer gekregen.

Die doet het niet volgens mij.

Kan dat moet die worden geactiveerd of iets ander.

Er moet ook een nummer aan gekoppeld zitten maar die heeft KPN er niet bij gedaan.

Het blijft een vreemde wereld.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Peter van Benthem , een 097-nummer is ook niet om te bellen en alleen geschikt voor dataverkeer in tablets en alle toestellen waar niet mee gebeld wordt.

 


Nee dat snap ik maar ik wil gebruiken in mijn mifi daar zit ie in maar doet niks


Als hem wilt toevoegen in mijn KPN gaat dat ook niet

dan wilt ie een nummer hebben

 


Helaas zijn de online tools van KPN niwt ingericht op 0970 nummers en dus zal het koppelen door iemand van KPN gedaan mketen worden.

Zelf heb ik ook een 0970 nummer en deze is door een moderator van KPN aan mijn KPN ID gekoppeld en aangemeld voor "KPN Compleet".

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om dit voor jou te gaan regelen.


Hoi @Peter van Benthem, welkom op het forum!
Is het je inmiddels gelukt?
Voor zover ik weet moet je een 097 nummer ook gewoon aan je KPN ID kunnen koppelen als je via de browser inlogt via MijnKPN. Er wordt wel een sms verzonden naar dit nummer met een verificatiecode.
Het aanmelden voor Compleet/Hussel kan via deze pagina


Het activeren is inmiddels gelukt.

Ik ben voor de derde keer naar de KPN winkel geweest.

De jongen die daar zat snapte niets van 097 nummers.

Gelukkig kon zijn collega die mij eerder had geholpen mij vertellen dat hij was vergeten mij te zeggen dat je de data 097 sim in je telefoon moet doen en de code 0000 moet geven anders werkt ie niet.

Hij kan daarna in het Mifi apparaat. nu doet hij het.

 

 


Maar nu heb ik nog een ander probleem.

Ik krijg op mijn mobiel een onbeperkt abonnement.

De verkoper zegt dat je naar een sim op hetzelfde huishouden 25 gb kan weggeven.

Dus daarom heeft hij mij een 097 data sim verkocht. Zodat je die als wifi punt kunt gebruiken.

Maar als je daar geen nummer van hebt hoe kan je die 25 gb dan toe kennen????

 


Sorry voor mijn late antwoord Peter!
Als het nummer met onbeperkte data straks actief is kan je via de MijnKPN App Mb's delen met het 097 nummer via de opties die ik eerder noemde!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Bedankt.

In mijn KPN kan ik het 097 niet toevoegen.

Kan ik dan wel met mijn onbeperkt of mijn vrouw data overmaken naar hert 097 nummer?

Of begrijpt mijn KPN het dan weer niet.

Waarom is het niet ingericht op 097 nummers terwijl jullie ze welk verkopen?


om er MB's mee te delen hoeft hij niet gekoppeld te zijn aan je KPN ID maar het is wel handig om daar je gegevens in te kunnen zien.
Het koppelen moet overigens wel gewoon werken, als je je nummer intypt bij het koppelen krijg je een sms toegestuurd, hiervoor moet de simkaart dus even in een toestel of apparaat wat sms berichten kan ontvangen. 
Heb je  het nummer al toegevoegd aan je KPN Compleet/hussel registratie? Als dat niet lukt kan ik dat wel voor je doen. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik zie dat je abonnement gekoppeld is 🙂 mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!


Goedendag, ik heb vandaag mijn 097 simkaart met 1GB binnengekregen en geactiveerd. Ik krijg helaas op geen enkele manier een netwerk verbinding maar ik kan wel SMS ontvangen, ook het koppelen in MijnKPN en KPN Compleet werken niet (foutmelding). Hopelijk kan iemand van KPN mij verder helpen. Alvast bedankt.


Goedendag, ik heb vandaag mijn 097 simkaart met 1GB binnengekregen en geactiveerd. Ik krijg helaas op geen enkele manier een netwerk verbinding maar ik kan wel SMS ontvangen, ook het koppelen in MijnKPN en KPN Compleet werken niet (foutmelding). Hopelijk kan iemand van KPN mij verder helpen. Alvast bedankt.

De eerste 2 dingen werken nu gelukkig. Alleen het koppelen aan KPN Compleet wil maar niet lukken (Aanmelden voordelen lukt (nog) niet).


Hoi @Lukas_, ik heb het 097 nummer toegevoegd aan je Compleet/Hussel! De kortingen staan actief en je moet nu ook MB's kunnen delen!


Hoi @Lukas_, ik heb het 097 nummer toegevoegd aan je Compleet/Hussel! De kortingen staan actief en je moet nu ook MB's kunnen delen!

Klopt helemaal, bedankt!