Skip to main content
Beantwoord

Koppelen mobiel abonnement lukt niet

• May 30, 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Goedemorgen 

Ik kan mijn mobiel niet koppelen hij geeft steeds aan dat ik de gegevens niet correct heb ingevuld terwijl ik dat wel heb gedaan ik wil best met een medewerker spreken aan de telefoon maar mijn simkaart werkt niet dus ik kan ook niet gebeld worden help alsjeblieft 

Beste antwoord door PeterG

Als je simkaart niet werkt kun je ook niet koppelen. Want dan kan je de sms met de bevestigingscode niet ontvangen.

Maar aangezien ie al aangeeft dat de gegevens niet kloppen lijkt mij er meer aan de hand. 

Dan is direct contact met de klantenservice nodig. Er zijn meer telefoons op aarde dan die van jouw. Bel dus even met die van kennis, buren, familie, bezoek, … Het nummer is gratis dus je jaagt ze niet op kosten en het gaat ook niet van de bundel af bij hen.

Facebook en X.com zijn een andere optie als bellen niet lukt. Ook kun je bij een belwinkel binnengaan. KPN winkel of partner winkel.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook en X.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 30, 2025

Als je simkaart niet werkt kun je ook niet koppelen. Want dan kan je de sms met de bevestigingscode niet ontvangen.

Maar aangezien ie al aangeeft dat de gegevens niet kloppen lijkt mij er meer aan de hand. 

Dan is direct contact met de klantenservice nodig. Er zijn meer telefoons op aarde dan die van jouw. Bel dus even met die van kennis, buren, familie, bezoek, … Het nummer is gratis dus je jaagt ze niet op kosten en het gaat ook niet van de bundel af bij hen.

Facebook en X.com zijn een andere optie als bellen niet lukt. Ook kun je bij een belwinkel binnengaan. KPN winkel of partner winkel.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook en X.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Dutchiitv, welkom op onze community! Ben je er nog achter waarom het niet lukte en is het inmiddels gelukt?