Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

ik heb sinds een half jaar een nieuwe abonnement afgesloten.

voor €44 per maand maar sinds kort is de afkorting van €10 hier niet aangepast(€7.50) waarom dat weet ik...

zou u dat aub terug zetten en wat te veel is afgeschren agelopen twee maanden terug boeken want de leefsituatie en de rest van mijn gegevens is precies het zelfde zoals ik deze abonnement had afgesloten.

ik heb alles bij jullie afgesloten zoals vaste internet,tv,telefoon,Abonementen.)

ik vertrouw hierop u en zie uw reactie tegenmoet,

 

Hoi @Halim fikri 

Aan je nickname kunnen ze niet zien wie je bent en je dus ook niet helpen.
Dus vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Hoi @Halim fikri. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je nog niet hebt gereageerd op het berichtje van @huistijger, zou je dit alsnog willen doen? Dan kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit het gedaan?


Hoi @Halim fikri. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je nog niet hebt gereageerd op het berichtje van @huistijger, zou je dit alsnog willen doen? Dan kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit het gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden.