Skip to main content
Beantwoord

korting abonnement

  • January 6, 2021
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Zojuist heb ik mijn sim-only abonnement verlengd. Op het contract staat nu dat ik 15 euro per maand ga betalen terwijl de bevestiging 12,50 aangeeft (2,50 husselkorting). Klopt dit en wordt er nu wel maandelijks 12,50 afgeschreven? Waarom komt dit niet in het contract terug?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Agnes, welkom hier.

Husselkorting moet altijd verwerkt worden, dit kan even duren. Hou het gewoon even in de gaten.

 

Maurice legt dit goed uit. Dit zie je niet op je contract omdat het geen contractuele korting is, die korting zul je blijven ontvangen zolang je ook klant bent bij ons met internet thuis. Ik neem aan dat je nummer al was aangemeld voor de voordelen? Doe dit anders alsnog. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 6, 2021

Husselkorting moet altijd verwerkt worden, dit kan even duren. Hou het gewoon even in de gaten.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2021

Hi Agnes, welkom hier.

Husselkorting moet altijd verwerkt worden, dit kan even duren. Hou het gewoon even in de gaten.

 

Maurice legt dit goed uit. Dit zie je niet op je contract omdat het geen contractuele korting is, die korting zul je blijven ontvangen zolang je ook klant bent bij ons met internet thuis. Ik neem aan dat je nummer al was aangemeld voor de voordelen? Doe dit anders alsnog.