Skip to main content

Ik heb vandaag een Sim only besteld , hier stond bij als ik thuis kpn zal hebben het 28,50 zal kosten.

nu kijk ik in mijn contract en hier staat 36 per maand ?

en er stond bij dat ik een Google nest zal krijgen ? Dit staat ook nergens vermeld ?

 

gr elmar van den berg

Hallo @Elmar010 ,

Eerst even het kado: 

Je moet jezelf daarvoor apart aanmelden. Klik op de website op de (i) voor meer info.

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. <- klik op deze link

bron

Het kado komt niet in jouw contract te staan. 
 


En dan de KPN Husselkorting:

In het contract wordt altijd de bruto prijs genoemd. Logisch, want je krijgt die korting van bij jou 7,50 per maand allleen maar zolang je aan de voorwaarden voldoet. 
 

Meestal wordt de korting automatisch gegeven. Maar soms is het noodzakelijk om jezelf daarvoor op te geven. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Bedankt voor uw antwoord.  
 

dat aanmelden hussel doet die niet. Aangezien ik wel mobiel internetten tv heb van kpn


Volgens mij zijn ze al aangemeld


Dan is het aanmelden inderdaad niet meer nodig.