Skip to main content

In december heb ik mijn telefoon verlengd bij Telfort en ik heb daar een korting bij ontvangen voor 1 jaar. Omdat het onbeperkt bellen nog niet aangevinkt stond heb ik dit op advies van Telfort gedaan in januari. Dit zou niet ten kosten gaan van mijn korting. Nu zie ik opeens deze week dat de korting komt te vervallen zodra mijn nieuwe maand in gaat en wordt mijn abonnement veel duurder. Zoals belooft zal alles één op één over gaan.  Of wordt deze korting nog verwerkt?

 

Even servicedesk bellen hun kunnen hem er opnieuw inzetten voor u


@MaschaVestdijk Welkom op ons KPN Forum! Wat gek dat je beloofde korting komt te vervallen. Het kan zijn dat dit achteraf gecorrigeerd wordt door het systeem. Goed dat je je gegevens als hebt ingevuld op je profiel. Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je €10,00 korting gaat ontvangen op het abonnement. Oftewel je gaat €23.50 - €10.00 = €13.50 betalen voor het abonnement, plus natuurlijk €16.00 voor het toestel. Dit is waarschijnlijk wat ook beloofd is, toch?  
Ik zie trouwens dat je een oude simkaart hebt die binnenkort moeite gaat krijgen met onze netwerk updates. Ik heb een nieuwe naar je toegestuurd, zou je deze willen gaan gebruiken? Ik ben anders bang dat je straks of geen internet meet hebt of niet meer kunt bellen. De simwissel is gratis en er veranderd niets aan je abonnement of nummer. 


@MaschaVestdijk Welkom op ons KPN Forum! Wat gek dat je beloofde korting komt te vervallen. Het kan zijn dat dit achteraf gecorrigeerd wordt door het systeem. Goed dat je je gegevens als hebt ingevuld op je profiel. Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je €10,00 korting gaat ontvangen op het abonnement. Oftewel je gaat €23.50 - €10.00 = €13.50 betalen voor het abonnement, plus natuurlijk €16.00 voor het toestel. Dit is waarschijnlijk wat ook beloofd is, toch?  
Ik zie trouwens dat je een oude simkaart hebt die binnenkort moeite gaat krijgen met onze netwerk updates. Ik heb een nieuwe naar je toegestuurd, zou je deze willen gaan gebruiken? Ik ben anders bang dat je straks of geen internet meet hebt of niet meer kunt bellen. De simwissel is gratis en er veranderd niets aan je abonnement of nummer. 

Hi Lisa , bedankt voor het uitzoeken en het aanvragen van de nieuwe sim kaart. 👍🏼
De berekening die jij zegt komt veel meer in de buurt van wat is afgesproken. Voor de zekerheid rest mij nog wel de vraag dat dit berekend is op ook het onbeperkt bellen per 8 februari zoals Telfort had belooft toch?  Ik hoor het graag. 


@MaschaVestdijk Nog even gauw voor je gespiekt, inderdaad per 8 februari en het is inderdaad berekent op het onbeperkt bel/sms + 2000MB abonnement. :smiley:


@MaschaVestdijk Nog even gauw voor je gespiekt, inderdaad per 8 februari en het is inderdaad berekent op het onbeperkt bel/sms + 2000MB abonnement. 

😀 goed om te horen ! Thanks voor de service!


@MaschaVestdijk Your welcome! Daar zijn we voor. :wink:


Toch nog rare dingen aan de hand. Gisteren is mijn nieuwe bundel ingegaan met onbeperkt bellen maar vandaag krijg ik plotseling 2 sms’jes binnen dat ik 75% van mijn belbundel heb verbruikt. Er gaat nog steeds iets niet goed, sms’jes gewoon negeren of zit ik straks ongevraagd aan extra kosten vast?  Het is allemaal zo onduidelijk 🤷‍♀️🤷‍♀️ 
 

 


@MaschaVestdijk Goed dat je het voor de zekerheid navraagt. Ik zie dat je oude bundel ook nog in het systeen staat, je krijgt deze smsjes namelijk per bundel. Ik heb natuurlijk even met je meegekeken en zie netjes de onbeperkt bundel onder de oude bundel staat. Zodra je de oude bundel opgebruikt hebt ontvang je een sms met 100%, deze mag je negeren want hierna is de onbeperkt bundel van kracht. Bij deze bundel ontvang je geen smsjes meer, omdat je er simpelweg gewoon niet overheen kunt gaan! Geen zorgen dus en lekker blijven bellen. :blush:


Dat is een snel antwoord, 😊 bedankt. Weet jij misschien hoe  je ook kan zien dat je de dubbele mb’s krijgt omdat mijn partner ook een abonnement heeft.


@MaschaVestdijk Ja ik kan het wel even controleren. Jij hebt een oud Telfort abonnement nog, had je daar ook altijd dubbele data, ik ben namelijk nog een beetje zoekende welke voordelen er bestonden voor Telfort klanten. Ik zie dat je nog helemaal niet compleet gemeld bent. Zou je het nummer van jou partner ook willen toevoegen aan je profiel? Dan maak ik het voor je in orde! 


@MaschaVestdijk Ja ik kan het wel even controleren. Jij hebt een oud Telfort abonnement nog, had je daar ook altijd dubbele data, ik ben namelijk nog een beetje zoekende welke voordelen er bestonden voor Telfort klanten. Ik zie dat je nog helemaal niet compleet gemeld bent. Zou je het nummer van jou partner ook willen toevoegen aan je profiel? Dan maak ik het voor je in orde! 

Hi Lisa, 

Ik heb zojuist het mobiele nummer van mijn partner gekoppeld en profiel is geupdate. Wil je dat mijn partner ook zijn profiel aanmaakt of is de koppeling voldoende? 

 

 


@MaschaVestdijk Excuses ik was net even vrij vanmiddag. haha. Voor de voordelen hoeft hij geen eigen account te hebben hoor. Als jij zijn nummer hebt gekoppeld is dat voldoende. Ik heb hem gevonden op jou adresgegevens en heb jullie KPN Compleet gemeld. Hier ontvangen jullie binnen 24 uur een sms over. Ik zie in het systeem dat een simkaart-wissel wordt aangeraden aangezien je partner een oude simkaart heeft. Zal ik dit voor jullie in orde maken? De nieuwe simkaart ontvangen jullie dan via de briefpost (dinsdag denk ik). Dit betekent alleen, oude simkaart uit het toestel halen en de nieuwe er in stoppen. De simkaart meldt zichzelf dan automatisch aan op ons netwerk. Laat het maar weten! 


Hi Lisa, doe je goed, ik was vanmiddag ook even weg. Ik had vanmiddag dus Roy (mijn partner) zijn nummer aan die van mij gekoppeld alleen kon hij nu niet zelf meer gebruik maken van de kpn app. Dat vindt ie wel onhandig dus heeft ie zijn nummer weer ontkoppeld zodat ie weer zelf kan inloggen. In ieder geval denk ik dat de nieuwe Sim een prima idee is voor hem. Ik had mijn Sim vorige week al ontvangen. Dank je wel voor de service!


@MaschaVestdijk Oh, ja het is inderdaad of samen op 1 account of ieders een eigen account. Ik had even niet door dat hij zelf al een account had. Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd. Ik ga ervan uit dat jullie deze dinsdag in de brievenbus kunnen verwachten. Om jullie aan te kunnen meldden voor KPN Compleet, moest ik even jullie e-mailadres en 06-nummer toevoegen aan jullie contactgegevens. Het kan nu zijn dat jullie een mailtje ontvangen met het bericht dat contactgegevens zijn gewijzigd. Dit stuurt het systeem automatisch. Voor jullie beide heb ik jullie eigen 06-nummer ingevuld en het e-mailadres waar jullie de facturen op ontvangen. Verder is er niets gewijzigd. Volgens mij is de cirkel nu rond en is alles behandeld waar je vragen over had. Mocht je nog vragen hebben in de toekomst, stel ze dan gerust hier. We zijn zeker niet het snelste kanaal maar lossen het graag voor je op! 


Reageer