Skip to main content

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement zouden zowel mijn man als ik €2,50 per maand korting krijgen op ons mobiele telefoonabonnement. Echter vanaf november (aanvang) is dit bij ons beide niet verrekend. Graag ontvang ik hierover bericht

Hallo @Ingridj0123 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting (per abonnement) vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 2,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Op die pagina krijg ik na de check geen opties. Wij hebben 2 mobiele abonnementen in 1 huishouden. Verder niets van kpn. We zouden €2,50 per abonnement korting krijgen. @kpn kunnen jullie dit voor ons aanpassen 


Je krijgt alleen de korting van 2,50 per maand als je minimaal internet afneemt bij KPN. 

Als jullie alleen 2 mobiele abonnementen hebben, dan hebben jullie bij KPN Hussel geen recht op een korting. 

 

KPN schrijft : 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €2,50, 5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op NetflixSpotify (Family)FOX SportsPluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.