Skip to main content

Hallo,

 

wij hebben momenteel 2 mobiele abonnementen en een zender abonnement.

Hier krijgen wij per abonnement een korting pp van 5 euro voor en meer data en een zenderpakket extra.

Mijn vraag is wat voor korting krijgen we als we nog een mobiel abonnement afsluiten ?

 

Gee vd  Bos

5 euro korting op het extra mobiele abonnement.


@gee55 , niets. Het nieuwe mobiele abonnement valt onder Hussel. Ik ga ervan uit dat je KPN compleet bent.


Weet je dat zeker, ik was nogal @Hoopvol dat er 5 euro korting zou zijn op het mobiele abonnement.:hushed:


@gee55 ,

Op DEZE website meer informatie over KPN compleet.


Nu heb ik even op die link gekeken @Hoopvol en daar staat dat je 5 euro korting krijgt als je internet van KPN of Telfort hebt op je mobiele abonnement, staat niet bij dat het Hussel moet zijn, dus heb ik dat toch goed gezien volgens mij.


Hallo,

 

wij hebben momenteel 2 mobiele abonnementen en een zender abonnement.

Mijn vraag is wat voor korting krijgen we als we nog een mobiel abonnement afsluiten ?

 

Gee vd  Bos

Hallo @gee55 ,

Het juiste antwoord is : 2,50 ,  5,00 of 7,50.

Het nieuwe abonnement valt dan onder KPN Hussel. Hoe uitgebreider jouw mobiele abonnement, hoe hoger de korting. 
 

Je kunt de prijzen en de korting hier terugvinden: 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/?icid=tpbanner_205c&internet=ja&data=onb&lt=24


Daar komen inderdaad die 3 bedragen uit, in je link stond als je doorging 5 euro, ze maken het wel lastig hoor die jongens van KPN.:heart_eyes:


Sorry voor mijn onjuiste informatie.


Sorry voor mijn onjuiste informatie.

Kan gebeuren, niemand is foutloos. Zelfs moderators zitten er een enkele keer wel eens naast. Er zijn ook best vaak wijzigingen in het beleid en in de voorwaarden. 


Bij deze bedankt voor de antwoorden

 

Gee