Skip to main content
Beantwoord

korting met 3 mobiele abonnementen?

• October 11, 2020
  • 10 reacties
  • 147 keer bekeken

Hallo,

wij hebben momenteel 2 mobiele abonnementen en een zender abonnement.

Hier krijgen wij per abonnement een korting pp van 5 euro voor en meer data en een zenderpakket extra.

Mijn vraag is wat voor korting krijgen we als we nog een mobiel abonnement afsluiten ?

Gee vd  Bos

Beste antwoord door Noordzee

Hallo,

Mijn vraag is wat voor korting krijgen we als we nog een mobiel abonnement afsluiten ?

Gee vd  Bos

Hallo @gee55 ,

Het juiste antwoord is : 2,50 ,  5,00 of 7,50.

Het nieuwe abonnement valt dan onder KPN Hussel. Hoe uitgebreider jouw mobiele abonnement, hoe hoger de korting. 

Je kunt de prijzen en de korting hier terugvinden: 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/?icid=tpbanner_205c&internet=ja&data=onb&lt=24

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• October 11, 2020

5 euro korting op het extra mobiele abonnement.

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 11, 2020

@gee55 , niets. Het nieuwe mobiele abonnement valt onder Hussel. Ik ga ervan uit dat je KPN compleet bent.

• October 11, 2020

Weet je dat zeker, ik was nogal @Hoopvol dat er 5 euro korting zou zijn op het mobiele abonnement.:hushed:

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 11, 2020

@gee55 ,

Op DEZE website meer informatie over KPN compleet.

• October 11, 2020

Nu heb ik even op die link gekeken @Hoopvol en daar staat dat je 5 euro korting krijgt als je internet van KPN of Telfort hebt op je mobiele abonnement, staat niet bij dat het Hussel moet zijn, dus heb ik dat toch goed gezien volgens mij.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 11, 2020

Hallo,

Gee vd  Bos

Hallo @gee55 ,

Het juiste antwoord is : 2,50 ,  5,00 of 7,50.

Het nieuwe abonnement valt dan onder KPN Hussel. Hoe uitgebreider jouw mobiele abonnement, hoe hoger de korting. 

Je kunt de prijzen en de korting hier terugvinden: 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/?icid=tpbanner_205c&internet=ja&data=onb&lt=24

• October 11, 2020

Daar komen inderdaad die 3 bedragen uit, in je link stond als je doorging 5 euro, ze maken het wel lastig hoor die jongens van KPN.:heart_eyes:

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 11, 2020

Sorry voor mijn onjuiste informatie.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 11, 2020

Sorry voor mijn onjuiste informatie.

Kan gebeuren, niemand is foutloos. Zelfs moderators zitten er een enkele keer wel eens naast. Er zijn ook best vaak wijzigingen in het beleid en in de voorwaarden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 12, 2020

Bij deze bedankt voor de antwoorden

Gee