Skip to main content
Beantwoord

korting mobiel abonnement bij alles in 1 pakket

• 29 januari 2021
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Coco79
Nieuwkomer

Beste kpn,

we zijn met alles over naar kpn!

tv, internet, vaste telefoon en 3 mobiele abonnementen. Nu krijg ik maar € 2,50 op mijn mobiele abonnement. Ik zie overal staan €5 , hoe dit zijn? Klopt dit wel ? Grt Carolina

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Coco79 ,

Op de goedkoopste abonnementen (0, 2 en 5 GB) krijg je tegenwoordig nog maar 2,50 korting per maand. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38718 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2021

Hallo @Coco79 ,

Op de goedkoopste abonnementen (0, 2 en 5 GB) krijg je tegenwoordig nog maar 2,50 korting per maand. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

Coco79
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 januari 2021

Dit abonnement is vorig jaar afgesloten september afgesloten nog de oudere abonnementen!  toen toch nog niet ???

ik hoor het graag 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38718 reacties
  • 29 januari 2021

Ja, ook in september was dit al zo. Ik geloof dat deze voorwaarden nu zo'n 6 tot 7 maanden geleden zijn doorgevoerd. 

Coco79
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 januari 2021

Beste Noordzee,

Wat bijzonder dat we hiervan niet op de hoogte zijn gesteld. Begonnen met informeren in juli en aug begonnen met informeren en aanbod ontvangen en in sept de afgesproken pakketten en abonnementen afgesloten ! 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1975 reacties
  • 29 januari 2021

@Coco79 Wat staat er precies hierover  in je contracten of op je mijn kpn mobiel en thuis

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 29 januari 2021

Tja... je moet zelf bij afsluiten opletten wat je afsluit. Bij afsluiten word de korting die je krijgt gewoon genoemd hoor.

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic