Skip to main content

Hoi Kpn,

Ik heb mijn abonnement gewijzigd en nu ontbreekt de welkomstkorting waardoor ik 5 euro meer betaal. Als ik dit terugzet zie ik de korting ook niet terugkomen. Hoe kan dit?

Gr Mirjam 

Hallo @Mirjam1984 contracten worden altijd bruto exclusief eventuele kortingen weergegeven, dat staat ook duidelijk in het contract zelf.

 


Hi @Mirjam1984, welkom op het forum. 

Ik vermoed dat jij het hebt over de combinatiekorting die je krijgt wanneer je een mobiel abonnement combineert met internetdiensten thuis. Klopt dit? 

Deze korting staat inderdaad niet in je contract maar wel je factuur wanneer dit is aangemeld, scrol hier even naar beneden om het aan te melden. 


Hi @Mirjam1984, welkom op het forum. 

Ik vermoed dat jij het hebt over de combinatiekorting die je krijgt wanneer je een mobiel abonnement combineert met internetdiensten thuis. Klopt dit? 

Deze korting staat inderdaad niet in je contract maar wel je factuur wanneer dit is aangemeld, scrol hier even naar beneden om het aan te melden. 

Hoi Alex,

Nee de welkomstkorting ontbreekt nu op de factuur en is er ineens afgehaald. Hierdoor betaal ik 5 euro per maand meer. Ik heb het contract afgesloten met 5 euro korting, omdat ik hiervoor een Telfort abonnement had. Kan deze er weer op gezet worden.

Gr mirjam


Ik kijk graag met je mee, wat heb je precies aangepast aan je abonnement? 

Ik zie overigens 2 abonnementen op je adres. Om welk nummer gaat het? Ik heb genoeg aan de laatste 3 cijfers van het 06-nummer. 


Helaas maak ik nu hetzelfde mee. Klantenservice kon dit niet aanpassen moet een klacht indienen van hun.


@Suzannest88 ik ben er na veel speurwerk achter gekomen dat als je een welkomstkorting hebt, en je wijzigt je abonnement naar beneden, dat dan je welkomstkorting vervalt en dat hij nooit meer terugkomt zelfs al stel het weer naar boven bij.

Ik heb nu onbeperkt bellen voor €1 per maand extra; als ik die weg zou halen gaat er €1 euro af en komen er €5 euro bij.

Dat is een regel bij KPN die je nergens kunt terugvinden, alleen in topics van meer dan een jaar geleden zoals “Gegevens in mijn KPN kloppen niet met mijn abonnement”, zie de berichten op het einde.

 


Ja klopt. Maar dan vraag ik mij af het niet onder misleiding valt? Daarom ook klacht ingediend en hopelijk wordt het opgelost. 

Ik had namelijk anders deze keuze niet gemaakt. Omdat een eenmalige bundel gb even duur is per maand en deze kan ik ad-hoc inzetten.


Stond deze korting wel op de bevestiging? Want is dat wel vreemd. 


Nee, ook geen bevestiging per email


Nee, ook geen bevestiging per email

Dat is wel raar, als er een nieuwe verlenging/contract in is gegaan hoor je ook een bevestiging te krijgen. Mag ik meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Vergeet vooral niet om je 06-nummer te vermelden. 


Hoi @Alex_P 

Ik heb reeds klacht ingediend bij kpn. Dus verwacht daar binnen enkele dagen schriftelijk reactie op. Ik ga ervan uit dat kpn dit netjes oplost. Ik heb nu voor de 4de keer mijn mail en kpn id account gecontroleerd.

Maar geen bevestigingsbrief te vinden. Alleen 1 smsje ter bevestiging.

 


Dan wacht ik dit samen met je af. Mocht ik het toch nog voor je mogen nakijken, vul dan alsnog je profiel hier in. 


Het blijkt inderdaad dat ik gewoon recht heb op de korting. De mevrouw van de klachtenafhandeling ging dit in gang zetten. Nu de afwikkeling afwachten.


Helemaal goed, dan wachten we dit af!