Skip to main content
Beantwoord

Korting op abonnement

• February 25, 2020
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik wil korting op mijn abonnement wij zijn al meer dan 25 jaar klant bij kpn

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Zohran Van harte welkom op het KPN Forum en wat goed om te lezen dat je al zo lang klant bent. Ik gun iedereen een mooie korting, maar hopelijk begrijp je dat we die niet zomaar kunnen uitdelen. Nieuwe klanten kunnen vaak eenmalig van een welkomstactie laten profiteren, maar elk jaar een nieuwe korting toekennen is simpelweg erg lastig. Vanzelfsprekend kan ik je wel in contact brengen met een collega die je abonnement met je doorneemt, om te kijken of alles nog past. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 25, 2020

Dat willen we allemaal wel maar helaas het zit er niet in. Sowieso wordt er hier op het forum niets met prijzen gedaan. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2020

Hallo @Zohran Van harte welkom op het KPN Forum en wat goed om te lezen dat je al zo lang klant bent. Ik gun iedereen een mooie korting, maar hopelijk begrijp je dat we die niet zomaar kunnen uitdelen. Nieuwe klanten kunnen vaak eenmalig van een welkomstactie laten profiteren, maar elk jaar een nieuwe korting toekennen is simpelweg erg lastig. Vanzelfsprekend kan ik je wel in contact brengen met een collega die je abonnement met je doorneemt, om te kijken of alles nog past.Â