Skip to main content

Op ********** missen wij nog steeds de korting van 5 euro per mobiel zo is het ons verkocht in de kpn winkel servicr is pet betaal veels te veel gaarne bericht????

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Fde Bruijn ik kijk graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met je adres en bij de persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van je iban willen invullen? Zou je me hier ook een seintje willen geven als dat is gebeurd?


06****-06**** tv en computer modem  Draadloos thuisnetwerk VRV****

alle gegevens zijn bij u bekend.  Hoeveel keer moet ik dit nog doorgeven.

Ik heb het totaal pakket bij jullie en wil gewoon de korting hebben waar ik recht op heeft . Ik betaald veels te veel.In de winkel  wordt ik ook niet  goed te woord gestaan , de kennis ontbreekt ze weten het zelf niet Telfort en KPN is een geworden. Ik wacht weer af.

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb je 06-nummers verplaatst naar je profiel. Ik wil je adviseren deze gegevens niet hier openbaar te plaatsen waar iedereen ze kan zien.

Ter verificatie heb ik dus alleen nog wel de laatste 3 cijfers nodig van het bij ons bekende iban/bankrekeningnummer.
Zou je die toe willen voegen aan je profiel?  Dus niet hier openbaar?
Deze heb ik nog wel nodig om je inhoudelijk te kunnen helpen met je abonnementen.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!