Skip to main content

Ik had een abonnement bij Telfort van 17,85 euro p.m = 5 GB + 150 belminuten + data/minuten die over zijn meenemen naar de volgende maand . Nu kan ik in mei verlengen maar betaal ik voor hetzelfde abonnement 21,50 euro p.m ? Dat is dus 3,65 euro  p.m meer,komt dit omdat Telfort overgegaan is naar KPN of….? Resterende data/minuten neem je bij KPN ook niet mee naar de volgende maand maar dat is voor mij niet zo'n probleem.

 

 

Hallo @Goofiano , het is gewoon algemeen bekend dat KPN duurder is dan Telfort of andere prijsvechters c.q. basisaanbieders. Die prijs is niet speciaal anders omdat je Telfort-klant bent/was.

En, als de prijs en voorwaarden je gewoon bevallen bij Telfort hoef je niet te verlengen, na de contractdatum kun je per maand opzeggen, dat is het enige verschil.

Verlengen niet interessant, gewoon niets doen en laten zoals het is.

 


Hallo JanD , dank je voor de reactie .

Als ik het dus goed begrijp loopt mijn huidige abonnement gewoon door als ik niet verleng . 

De maandelijkse kosten blijven dan gewoon 17,85 p.m voor 5 GB + 150 belminuten.

Alvast bedankt voor je reactie,


@Goofiano Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Ik zie dat JanD je al heeft voorzien van een passend antwoord. Je hoeft inderdaad niet je abonnement te verlengen. Als het voordeliger en aantrekkelijker is voor jou om je abonnement te behouden zoals het nu is, dan zou ik niets veranderen. Je abonnement loopt dan gewoon door zoals je gewend bent en is maandelijks opzegbaar/verlengbaar. Wie weet bieden we in de toekomst een abonnement aan die beter past bij jou wensen. 

:blush:


Reageer