Skip to main content
Voor mij geldt ook dat mijn 2 jarig contract begin augustus 2019 ophoud en de telefoon dus afbetaald is,krijg ik hier bericht over omdat er een aanpassing moet gaan plaats vinden ivb met de financiƫle consequenties
Hi Donnie, welkom hier.



Dat is wederom afhankelijk van je contract. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Donnie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hallo Alex,ik ben met deze vraag vandaag naar een kpn winkel gegaan en deze vraag voorgelegd,de regeling is als volgd-na de abonnements periode wordt mijn abonnement automatisch overgezet naar een sim only dus dan heb ik de telefoon afbetaald en wordem deze kosten vanaf augustus niet meer berekend,dit strookt niet helemaal met de uitleg die ik hier gekregen heb
Nogmaals, dit heeft met je abonnement te maken. Bij bepaalde abonnementen waren de kosten van het toestel niet gescheiden van de bundel waardoor dit ook na 24 maanden doorliep. In jouw geval is dit gelukkig niet het geval, dan hoef jij, of ik, verder geen actie op te ondernemen. 🙂