Skip to main content

Ik heb een vraag over de kosten van mijn mobiele abonnement na afloop van het contract.

ik heb een KPN 2017 Zorgeloos standaard abonnement 10GB.
 

De kostenspecificatie is:

abonnementprijs : 46,02

speciale aanbieding met een korting van 16,36. Dus van 46,02 nu voor 29,66

Korting 7,50

Totaal per maand: 22,16

Wat worden de kosten na mijn contactperiode?

wat gebeurt er met de dubbele data die ik nu heb?

Mvrgr,

Jan

 

 

 

Hallo @Janvnd ,

Zolang jij jouw abonnement niet opzegt en ook niet verlengt, dan blijft het abonnement ongewijzigd doorlopen op de afgesproken prijs en verdere voorwaarden. Je krijgt dan hooguit te maken met een inflatiecorrectie.
 

Dus ook de dubbele data blijven dan bestaan.
 

Let dus op: Verlengen is niet verplicht! Als je ooit toe bent aan een nieuwe telefoon, dan kun je die ook zelf ergens kopen en daar dan jouw Sim-kaartje in stoppen. 


Welkom bij ons op het forum @Janvnd, zoals Noordzee zegt veranderd er niets aan het abonnement als je er niets aan doet. Dat blijft gewoon doorlopen zoals het nu doet, het wordt dan maandelijks opzegbaar.

Aan de specificatie die je noemt te zien heb je geen toestel bij het abonnement, als je dat wel zou hebben zouden de kosten daarvoor wegvallen na de contractperiode. Dat is de enige wijziging die rond de einddatum van het contract kan gebeuren :slight_smile:

Verlengen is inderdaad niet verplicht, als jouw abonnement nog goed bevalt zoals het nu is kan je dat ook gerust zo houden.


We hebben geen reactie meer van je gezien @Janvnd, ik ga er vanuit dat het met bovenstaande reacties duidelijk is geworden. Als we nog iets voor je kunnen doen of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.


Bedankt voor jullie reactie’s