Skip to main content

Blijkbaar is op mijn 06 nummer gebeld naar USA-CAN en krijg ik de rekening. Ik heb dat niet gedaan. Hoe ga ik dit aanpakken? 
HBM van Lieshout

Hallo @Lieshout , verhalen op degene die jouw telefoon gebruikt heeft.

Het zal zeer lastig aan te tonen zijn dat jij het niet bent geweest als het jouw nummer is.

Dus het kan iemand anders bij jou thuis, of elders, zijn geweest die (per abuis?) jouw telefoon gebruikt heeft.

 


Goedemorgen @Lieshout, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat een rare gewaarwording lijkt me dat! Maar er worden niet zomaar kosten in rekening gebracht voor het bellen naar het buitenland, het 06-nummer heeft dit dan ook echt gedaan. Is het mogelijk, zoals hierboven ook geopperd wordt, dat iemand in het huishouden of iemand in jouw omgeving het 06-nummer gebruikt heeft? Of ben je misschien doorverbonden naar een nummer waar je naar op zoek was?

Op de derde bladzijde van je factuur vind je de specificaties. Hier zie je op welke dag en op welk moment er gebeld is én naar welk nummer. Komt dit je bekend voor? 

Mocht het nog niet duidelijk zijn, dan kijk ik graag even mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? 


Hi @Lieshout, ik heb alleen het 06-nummer ontvangen. Voor de verificatie heb ik ook de rest van de gegevens nodig. Mocht je hier natuurlijk nog bij geholpen willen worden, het kan natuurlijk ook zijn dat het inmiddels al duidelijk geworden is!


Reageer