Skip to main content

ik heb in mei mijn adres toen gewijzigd omdat ik ging verhuizen van de Koolzaaddreef

Naar Rozemarijndonk  en na vier weken had ik pas aansluiting omdat jullie telkens .in adres niet had gewijzigd toen kreeg ik twee keer 100 gb totdat ik aansluiting had maar nu kreeg ik mijn factuur van Juni moet ik € 17.95 betalen

Voor verbruik ondanks het een fout van jullie was

met vriendelijke groet 

HT.Michilsen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Logisch dat je graag wilt weten waar je voor betaalt, @ht.michilsen55. De abonnementskosten evenals eenmalige kosten zijn gespecificeerd op de tweede en verdere pagina's van de factuur. Had je deze ook al bekeken? Ik zie hier namelijk dat je verbruikskosten hebt door het bellen naar servicenummers. Het bellen van servicenummers gaat doorgaans niet uit jouw bundel, maar hiervoor betaal je extra kosten. Hoeveel precies, is afhankelijk van het nummer dat je belt, maar dit kan al snel oplopen tot € 1,00 per minuut. Ik zie op jouw factuur het volgende:

  • Op 14 juni heb je 1 minuut en 44 seconden gebeld naar 09064001234, à € 1,73
  • Op 30 juni heb je 16 minuten en 12 seconden gebeld naar 09060206, à € 16,20

 

Deze kosten heb je dus niet gemaakt doordat de aansluiting in jouw nieuwe woning niet soepel liep, maar doordat er gebeld is naar een nummer dat geld kost. Deze kosten zijn terecht en kan ik niet voor je vergoeden.