Skip to main content

Kosten gemaakt in Turkije, speciale bundel voor Turkije aanzetten was niet mogelijk

• August 11, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik vind jullie heel slecht bereikbaar. Wij zijn op vakantie in Kos. Wij hebben gisteren een excursie gedaan naar Turkije. Mijn man heeft zijn internet uitgezet maar heeft toch een rekening van €21 zoveel. En ik heb geprobeerd de bundel aan te zetten die ik kreeg via jullie bericht maar niks werkt. Dit een tijd geprobeerd en nu heb ik een rekening van €60,50. Ik wil gewoon een berichtje kunnen sturen en de reactie later kunnen lezen wij zijn op vakantie ik kan nu niet bellen.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 11, 2025

Beste ​@Apon KPN ius vanuit het buitenland bereikbaar via +31612001200, Facebook of X.

Binnen de EU koist bellen geen geldm gaat dan gewoon van de bundel af.

Op KOS heeft de mobiel misschien al automatisch verbinding gemaakt met een Turkse mast.

Zet daarom automatisch netwerk zoeken uit en kies voor handmatig netwerk zoeken.

SMS verder bescherming aan naar 1266 om voor de toekomst buitenlandkosten te voorkomen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk heel vervelend ​@Apon. Helaas kan het zoals Jan aangeeft snel voorkomen op degelijke locaties dat de telefoon dan toch contact zoekt met een netwerk en vlak bij de grens van de EU kunnen de kosten snel oplopen. Zie voor meer informatie ook dit artikel op onze kennisbank: