Skip to main content
Antwoord

Kosten in Montenegro buiten de bundel

• October 4, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

SanjeevNL
Nieuwkomer

Hallo! Ik ben gister aangekomen buiten de EU (Montenegro). Ik heb toen meteen een extra bundel gekocht. Ik heb kort daarna een bevestiging ontvangen dat de bundel aan staat. 

Enige tijd later krijg ik een sms dat ik op 80% van de 60,50€ zit. Dit kan toch niet aangezien ik de bundel heb gekocht? Willen jullie mij hierover helpen en dit uitleggen? 

Beste antwoord door bnh

Welkom ​@SanjeevNL,

Zodra je telefoon zonder bundel contact maakt met het netwerk zit ja al binnen 5 seconden aan het limit van € 60,50.
Je moet dus voortaan de bundel thuis al aankopen, dan zit je goed.
Je kan dit wel voorkomen door vanaf nu eenmalig BESCHERMING AAN  te sturen naar 1266.

Meer info kan je hier vinden: Internetten, bellen en sms'en buiten de EU, overal ter wereld | KPN

Aan deze kosten is helaas niets meer te doen, KPN kan dit niet vergoeden omdat het aan het buitenlandse netwerk wordt betaald.

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 4, 2025

Welkom ​@SanjeevNL,

Zodra je telefoon zonder bundel contact maakt met het netwerk zit ja al binnen 5 seconden aan het limit van € 60,50.
Je moet dus voortaan de bundel thuis al aankopen, dan zit je goed.
Je kan dit wel voorkomen door vanaf nu eenmalig BESCHERMING AAN  te sturen naar 1266.

Meer info kan je hier vinden: Internetten, bellen en sms'en buiten de EU, overal ter wereld | KPN

Aan deze kosten is helaas niets meer te doen, KPN kan dit niet vergoeden omdat het aan het buitenlandse netwerk wordt betaald.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@SanjeevNL, welkom op onze community! Ik zie dat BNH het al noemt, dit kan heel snel gaan met netwerken in het buitenland. Hier is achteraf helaas weinig meer aan te doen.

Goede reis nog!

SanjeevNL
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 6, 2025

Bedankt voor de snelle reactie. Jammer maar helaas. Het antwoord is voldoende duidelijk en het topic kan worden gesloten :)