Skip to main content

Hoi KPN,

Ik vind het te privacy gevoelig om screenshot- foto's van mijn contract op een openbaar forum te plaatsen, maar ik vraag me erg af, waarom de kosten voor mijn abbonement dat 1-6-2020 in gaat, veel hogerĀ uit lijken te vallen vallen dan er in mijn contract vermeld staat.

Ik kan niet meer annuleren, omdat ik mijn nieuwe telefoon al ontvangen heb, echter is de informatie over mijn nieuwe abonnement pas later zichtbaar geworden op "MIJN KPN"

Het op "MIJN KPN" aangegeven bedrag zal over ong.12 euro per maand meer gaan en ik ga daar niet mee akkoord. Hoop ondanks de mindere service door coronavirus toch op een spoedig antwoord en oplossing.

Hoi @LeejDĀ 
Het is ook tegen de regels in dat je privacy-gevoelige gegevens plaatst.

Maar wat je wel kunt doen isĀ je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hierĀ wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Overal waar PrivƩ staat is alleen zichtbaar voor jou en webcare


Hi @LeejD, welkom op het forum en bedankt dat je direct al je gegevens in hebt gevuld! (thanks @huistijgerĀ :smiley: )

Ik kan je gelukkig gelijk geruststellenĀ :slight_smile: In MijnKPN zie je de ā€˜normaleā€™ abonnementsprijs, zonder alle afgesproken kortingen. OĆ³k op je contract, zie je niet het afgesproken bedrag staan, omdat Hussel korting daar niet op meegenomen wordt. Aangezien die korting alleen toe wordt gekend als je jouw mobiele abonnement aan een abonnement voor thuis koppelt :wink: Ā Wat op je bestelbevestiging staat klopt, daarop is ook een je Hussel korting meegenomenĀ :blush: Het gaat dus helemaal goed komen, als straks je nieuwe abonnement ingaat!