Skip to main content
Ik heb op 2 februari mijn sim only abonnement verlengt voor 16 euro per maand. Het contact gaat in op 10 maart 2019.



Nu staat in de app dat ik per die datum 22,46 moet gaan betalen. Daar moet uiteraard de 5 euro compleet korting nog vanaf. Maar dan kom ik op 17,46 dat is geen 16 euro rond per maand.



Ik heb 2x geprobeerd te chatten met iemand van kpn maar dat ging twee keer mis. Ik vind het een slechte zaak dat een e-mail sturen niet meer kan tegenwoordig.



In de chat werd gezegd dat er een verhoging van kosten was geweest. Dus als ik het goed begrijp sluit ik een contract met jullie af voor een bepaald bedrag en nog voor dat dat contract start verhogen jullie de kosten zonder mij te informeren. Klinkt heel eerlijk inderdaad. Ik ga ervan uit dat dit een foutje is en dat het gecorrigeerd wordt naar 16 euro per maand en geen cent meer.
Goedemiddag Kpon, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik begrijp dat je nog geen contact hebt kunnen krijgen met onze klantenservice, waarvoor mijn excuses! Het zou gewoon via de chat moeten lukken, maar gelukkig heb je het Forum gevonden 😉



Op het moment dat je een abonnement afsluit voor € 16,00 verwacht je ook € 16,00 te gaan betalen. Los van de inflatiecorrectie waar elk abonnement mee te maken heeft en wat in de voorwaarden staat omschreven, alleen is deze pas in oktober.



Ik kijk graag met je mee wat er precies aan de hand is,maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan zoek ik het en en ander uit, en kan ik hier duidelijkheid voor geven.
Hoi Susan,



Gedaan hoor. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.



Avast bedankt.
@Kpon, bedankt voor de gegevens. Ik heb het even nagekeken, ik zie een abonnement voor € 25,00 per maand. € 4,00 lifetime korting en € 5,00 KPN Compleet korting, kom ik uit op € 16,00 per maand. Dit staat ook zo in het contract. De eerste facturen, in maart en april, kunnen hier een beetje van afwijken vanwege de ingangsdatum. Maar in ieder geval tot de inflatiecorrectie, betaal je € 16,00 per maand vanaf 9 maart!
Oke dan zal het wel goed komen maar zo staat het niet in de kpn app.



Bdankt voor je bericht
Het komt goed! De app kan het een keer verkeerd hebben. Mocht je toch ergens tegenaan lopen tegen die tijd, dan weet je wie je moet hebben! 🙂

Reageer