Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb zondag een nieuw abonnement bij jullie afgesloten met een Iphone 11 en daarbij meteen het bedrag overgemaakt via de link die daarna op het scherm kwam. Nu krijg ik in de mail over de levering te zien dat de telefoonkosten ook nog een keer bij de koerier betaald moeten worden. Ik heb hiervoor de klanten service gebeld en die kunnen me niet helpen en in de kon winkel zelf ook niet.

Het is te gek voor woorden dat je zomaar dubbel moet betalen en je niemand kan helpen.

Graag hiervoor een oplossing want ik ga niet nog een keer de kosten betalen 

 

Met iets minder vriendelijke groet,

 

Rob Helwig

Hoi@mrsoundsupport, welkom! Wat ontzettend vervelend dat je dit bericht kreeg. Dit is een systeemfoutje die, voor zover ik weet al opgelost zou moeten zijn. Is het toestel inmiddels bezorgd? En heb je dubbel betaald? Want dan gaan we natuurlijk regelen dat je dit terug krijgt. 


Hoi Erik, 

Ja inderdaad telefoon ontvangen en gewoon nog een keer 72 euro mogen aftikken. Ook al via Facebook aangelopen en nu eindelijk na 2 dagen hier een reactie. Maar nog geen spoor van een oplossing in zicht geen reactie meer van Facebook etc. Ben oprecht benieuwd of jij me nu wel gaat helpen. 


Hey@mrsoundsupport, uiteraard gaan we je helpen. Contact via het forum duurt inderdaad langer dan bij de reguliere klantenservice. Dit platform is opgezet als kennisnetwerk waar klanten elkaar helpen. Het probleem waar jij tegenaan loopt, kan alleen door ons worden opgelost. En als wij je hier eenmaal te pakken hebben, dan regelen we het voor je! Geen zorgen :) 

Het geld zal ik laten terugstorten, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dubbel voor je toestel betaalt! Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik heb voor de administratie nog enkele gegevens nodig. Ik hoor graag van je! 


Hah@mrsoundsupport, bedankt voor je snelle reacties. Ik heb de administratieve stukken in goede orde op de mail ontvangen. Top! Ik ga meteen een creditering voor je aanmaken, het teveel betaalde geld krijg je terug. Sorry voor het ongemak. Binnen twee factuurperioden zie je €72,- in mindering op je KPN Mobiel factuur :)


Dank je wel


Hey @mrsoundsupport, via een privébericht heb ik van je vernomen dat het teveel betaalde geld weer is teruggestort. Super! Mocht je nog eens een vraag hebben, je weet ons te vinden :)  


Reageer