Skip to main content

Beste KPN, 

Het bedrag op mijn contract is niet gelijk aan het bedrag op mijn factuur. Graag zou ik in contact komen met iemand die dit kan corrigeren, zodat ik het bedrag ga betalen conform het contract. 

Alvast bedankt!

Groeten,
Niek

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Lesswood, welkom op ons forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. :slight_smile:  Jouw factuur wijkt dus af van jouw contract, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Beste @Denise_ , 

Ik heb alle gegevens aangevuld!

Groeten,
Niek


Hallo @Lesswood ,

Het lijkt erop dat je jouw  korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Ah vandaar, dank je wel!

 

Groeten,

Niek