Skip to main content

Hoe kan het dat er af en toe kosten in rekening gebracht worden voor sms-en

naar een EU land vanuit Nederland terwijl ik een onbeperkt bellen/sms abo heb?

Het gaat om een 2018  2000/onbeperkt abo

Hi @dikkiedirk!

Goede vraag, zou je het mobiele nummer waar het om gaat in willen vullen in het persoonlijke opmerkingen veld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Ook zou ik graag een paar voorbeelden ontvangen, van smsjes waarbij kosten in rekening zijn gebracht, zodat ik met je mee kan kijken?


ik heb het nr. ingevuld.

Op de factuur van december staan 7 smsjes naar FRA op 17 nov. waar kosten voor in rekening zijn gebracht. Ook op de factuur van febr. staan weer 3 smsjes naar FRA op 26 jan. die in rekening zijn gebracht.

Het gaat maar om kleine bedragen maar lijkt mij toch niet de bedoeling.


Bedankt :slight_smile:  Wat me opvalt is dat je een oud Telfort abonnement hebt, daarbij gaat bellen en sms'en vanuit Nederland naar een ander EU land niet vanuit je gewone bundel. Het maakt daarbij niet uit dat je een abonnement hebt met onbeperkt bellen/sms'en.

Als je zelf de grens over gaat en vanuit een EU land gaat bellen of sms’en, gaat dat wel vanuit je gewone bundel, daar zit het verschil.

Ik hoop dat nu duidelijk is waarom het wel de bedoeling is dat deze kosten op je factuur staan, als je er nog meer vragen over hebt hoor ik ze natuurlijk graag!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: