Skip to main content
Na schade aan de telefoon van mijn vrouw, is er dankzij de verzekering een nieuw toestel opgestuurd. Bij ontvangst van het nieuwe toestel zat geen retourbox of procedure voor de oude beschadigde telefoon. Na een herinnering hebben we een retourbox aangevraagd en het beschadigde toestel retour gestuurd. Blijkbaar was dit niet binnen de juiste termijn want er is een bedrag van € 300 in rekening gebracht op de factuur terwijl het beschadigde toestel inmiddels al lang en breed retour is gestuurd. Nu probeer ik al een poos contact te krijgen met een KPN medewerker maar ik kom niet langs de chat bot en aan de telefoon is de wachttijd vaalk langer dan 10 minuten... Graag wil ik de bevestiging van KPN dat de € 300 weer wordt geretourneerd op de volgende factuur. Iemand ervaring hier mee? of is er een KPN medewerker die mij kan helpen?
Hi VK77, welkom op het forum.



Wat naar om te horen dat dit, waarschijnlijk, elkaar gekruist heeft. Ik verwijs je graag door naar de Claimdesk waar je na kunt vragen of het toestel in goede orde is ontvangen en voor eventuele vervolgstappen, ook wat het bedrag op je factuur betreft en een eventuele klacht erover. Ik heb helaas geen inzage in de gegevens van je verzekering.



De medewerkers daar staan voor je klaar op telefoonnummer 0800-6565010. Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00. Zaterdag Van 09.00 Tot 18.00.
Dank voor de reacties, ik zal bellen en navragen wat de status is
Graag gedaan uiteraard.