Skip to main content
Beste, Mijn huidige abonnement is geruime tijd over de contractduur van 2 jaar heen. Het betreft een oud abonnement, waarbij de toestelkosten in het abonnement zaten. Ik betaal nu zelfs nog meer omdat de actieperiode na 24 maanden is afgelopen. Graag zou ik willen weten hoe ik een creditering van de teveel betaalde maandelijkse kosten kan aanvragen? Alvast bedankt voor uw medewerking.



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo @Barbara83 Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dat hier aangeeft. Ik herken je verhaal en ik kan je er verder mee helpen, door een achterliggende afdeling aan te sturen. Zij zullen contact met je opnemen en de situatie verder afhandelen. De meeste van je gegevens heb je al in je KPN Forum profiel gezet, maar ik mis je telefoonnummer nog. Zet je die er bij? Dan kan er mee aan de slag.

Hoi Bart, bedankt voor de reactie, ik heb mijn mobiele nummer in mijn profiel verwerkt.


Yes, @Barbara83 Dank daarvoor. Ik heb je verhaal doorgezet naar die achterliggende afdeling. Binnen enkele dagen zal er contact met je worden opgenomen om de situatie verder te bespreken! 


Bedankt voor het doorzetten, ik wacht het telefoontje af ;)


Reageer