Skip to main content
Beantwoord

Kosten van data

  • December 23, 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik zit te kijken om mijn abonnement te verlengen (of overstappen). Nu zie ik dat data niet meer verdubbeld wordt. We hebben 2 mobiele abonnementen, wif en tv van KPN. We kregen bijvoorbeeld bij een abonnement van 2 gigabyte ook 2 gigabyte "gratis" ik zie dat niet meer staan, is dit nog mogelijk, of is het hierdoor duurder geworden? 

Beste antwoord door Joep1965

Als u tevreden bent met het huidige abonnement dan hoeft u niets te doen. Het loopt niet af. Alles blijft dan hetzelfde. Pas als u overgaat naar een andere abonnementsvorm heeft het gevolgen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 23, 2020

Als u tevreden bent met het huidige abonnement dan hoeft u niets te doen. Het loopt niet af. Alles blijft dan hetzelfde. Pas als u overgaat naar een andere abonnementsvorm heeft het gevolgen. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Ted van der Stoop, welkom! Toch nog even een berichtje ter aanvulling op het bericht van Joep1965: het klopt inderdaad dat we geen verdubbeling van het aantal MB's meer bieden bij Hussel. Zoals hij hierboven mooi aangeeft: je hoeft niets te doen. Dan blijft alles hetzelfde. Pas bij verlengen/vernieuwen, gaan de nieuwe Hussel voorwaarden gelden.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 24, 2020

En het is niet duurder geworden. Ik had vroeger 2 GB data, 1 GB dus met 1 GB extra erbij, daar betaalde ik zowat 16 euro voor ofzo. Nu met Hussel heb ik 4 GB voor 14 euro en 2 GB is nu mogelijk voor € 12,50.