Skip to main content

Ik zit te kijken om mijn abonnement te verlengen (of overstappen). Nu zie ik dat data niet meer verdubbeld wordt. We hebben 2 mobiele abonnementen, wif en tv van KPN. We kregen bijvoorbeeld bij een abonnement van 2 gigabyte ook 2 gigabyte "gratis" ik zie dat niet meer staan, is dit nog mogelijk, of is het hierdoor duurder geworden? 

Als u tevreden bent met het huidige abonnement dan hoeft u niets te doen. Het loopt niet af. Alles blijft dan hetzelfde. Pas als u overgaat naar een andere abonnementsvorm heeft het gevolgen. 


Ha @Ted van der Stoop, welkom! Toch nog even een berichtje ter aanvulling op het bericht van Joep1965: het klopt inderdaad dat we geen verdubbeling van het aantal MB's meer bieden bij Hussel. Zoals hij hierboven mooi aangeeft: je hoeft niets te doen. Dan blijft alles hetzelfde. Pas bij verlengen/vernieuwen, gaan de nieuwe Hussel voorwaarden gelden.


En het is niet duurder geworden. Ik had vroeger 2 GB data, 1 GB dus met 1 GB extra erbij, daar betaalde ik zowat 16 euro voor ofzo. Nu met Hussel heb ik 4 GB voor 14 euro en 2 GB is nu mogelijk voor € 12,50.