Skip to main content
Beantwoord

Kosten voor een smsje op een data abonnement?

  • July 21, 2020
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

wjb
Wijsgeer

Ik zie het onderstaande in mijnKPN staan.

Er zou dus een smsje verstuurd zijn op dit data-only abonnement?

En dan te bedenken dat op de telefoon waar dat sim-kaartje als tweede sim in zit

A) al jaren geen smsjes verstuurd zijn, tegenwoordig is dat allemaal whatsapp.

B) ingesteld staat dat telefonie en sms via de T-Mobile sim in het andere sim-slot lopen.

 

Apart, komende factuur maar eens bekijken.

 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik neem het even over van Susan, @wjb, ik stuur je een PB!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 28, 2020

Hi @wjb, dat is inderdaad wel erg vreemd! Ik heb alvast even gekeken en op 17 juli zou er een sms zijn uitgestuurd naar een ander 06-nummer die eindigt op 008. Niet per ongeluk het verkeerde simkaartje gebruikt? :smile_cat:


wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • July 28, 2020

Niet per ongeluk het verkeerde simkaartje gebruikt? :smile_cat:

Nee, het kan eigenlijk niet want die schakelaar ligt heel ver weg in de instellingen en mijn zoon stuurt eigenlijk nooit smsjes ook niet via de andere simkaart (T-Mobile prepaid).

Staat dat 06 nummer straks vermeld in de kostenspecificatie op de factuur?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 30, 2020

@wjb ja het nummer zag ik erbij staan! Dus dan is het nog even afwachten denk ik, dat je de factuur krijgt en hier naar kan kijken.


wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • July 30, 2020

We wachten het rustig even af, er staat in ieder geval geen smsje in de historie van de betreffende telefoon en een 06-nummer eindigend op 008 zegt ons ook niets.

Mochten die kosten ten onrechte in rekening gebracht zijn dan weet ik jullie te vinden. :joy:


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 30, 2020

@wjb @Susan_ 

Ik kan mij ook een topic herinneren over 0,01 bij het passeren van een grens. Is wel een tijdje terug ..

Kunnen al die extra kosten wellicht in één keer afgehandeld worden… :joy::joy::joy:

En Susan zou dat 06-nummer anders toch alvast per PB kunnen sturen?

  


wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • July 30, 2020

 ​​​Kunnen al die extra kosten wellicht in één keer afgehandeld worden… :joy::joy::joy: 

Lijkt me een goed plan. :joy:


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2020

Ik neem het even over van Susan, @wjb, ik stuur je een PB!