Skip to main content

Ik zie het onderstaande in mijnKPN staan.

Er zou dus een smsje verstuurd zijn op dit data-only abonnement?

En dan te bedenken dat op de telefoon waar dat sim-kaartje als tweede sim in zit

A) al jaren geen smsjes verstuurd zijn, tegenwoordig is dat allemaal whatsapp.

B) ingesteld staat dat telefonie en sms via de T-Mobile sim in het andere sim-slot lopen.

 

Apart, komende factuur maar eens bekijken.

 

Hi @wjb, dat is inderdaad wel erg vreemd! Ik heb alvast even gekeken en op 17 juli zou er een sms zijn uitgestuurd naar een ander 06-nummer die eindigt op 008. Niet per ongeluk het verkeerde simkaartje gebruikt? :smile_cat:


Niet per ongeluk het verkeerde simkaartje gebruikt? :smile_cat:

Nee, het kan eigenlijk niet want die schakelaar ligt heel ver weg in de instellingen en mijn zoon stuurt eigenlijk nooit smsjes ook niet via de andere simkaart (T-Mobile prepaid).

Staat dat 06 nummer straks vermeld in de kostenspecificatie op de factuur?


@wjb ja het nummer zag ik erbij staan! Dus dan is het nog even afwachten denk ik, dat je de factuur krijgt en hier naar kan kijken.


We wachten het rustig even af, er staat in ieder geval geen smsje in de historie van de betreffende telefoon en een 06-nummer eindigend op 008 zegt ons ook niets.

Mochten die kosten ten onrechte in rekening gebracht zijn dan weet ik jullie te vinden. :joy:


@wjb @Susan_ 

Ik kan mij ook een topic herinneren over 0,01 bij het passeren van een grens. Is wel een tijdje terug ..

Kunnen al die extra kosten wellicht in één keer afgehandeld worden… :joy::joy::joy:

En Susan zou dat 06-nummer anders toch alvast per PB kunnen sturen?

  


 ​​​Kunnen al die extra kosten wellicht in één keer afgehandeld worden… :joy::joy::joy: 

Lijkt me een goed plan. :joy:


Ik neem het even over van Susan, @wjb, ik stuur je een PB!