Skip to main content

Ik heb een overeen komst afgesloten in winkel ik heb toen van verkoper symkaart gekregen en hij zij is meteen geactiveerd en ik zei.dus als ik hem in mijn telefoon plaats kan ik meteenĀ  bellen ja is meteen gebruiksklaar ik zeg dan doe ik hem over half uur in mijn telefoon want ik moet eerst even nog dingen regelen met mijn oude nummer en dan kan ik mijn nieuwe symkaart gebruiken maar het volgende gebeurt ik heb dus ongeveer een goed half uur later symkaart geplaatst en nu blijkt dat ik dus daarmee niet kan bellen dus jihad ik een heel groot probleem ik had een afspraak over iets zakelijke en ik moest iemand bereiken met mijn nieuwe symkaart en ook mailen want ik heb abonnement voor onbeperkte data en bellen afgesloten dus kon mijn zakelijk contact niet bereiken nu heb ik een hele hoge kostenpost van omnabij 120000 euro kan ik dit verhalen op kon want ik heb contract getekend en goedkeuring gekregen en nu blijkt dat ze dus behoorlijk nalatig zijn gebleken graag als iemand mij hierover informatie geven want dan kan ik goede advocaat hiervoor laten bellen naar kpn maar moet wel weten of ik kans maak want 1 dag daarna krijg ik mail dat mijn aanvraag afgewezen is maar ik heb wel contract getekend en dan zegt kpn in een keer u bent afgewezen voor een overeenkomst terwijl ik door verkoper wel een overeen komst heb gekregen en getekend dus heeft kpn recht om daarna gewoon een mail te sturen zonder opgaaf van reden te zeggen wij kunnen u geen overeenkomst aanbieden BVD die mij hier een antwoord op kan geven u snapt dat het omĀ  wel geld gaat en dat ik als ik advocaat in schakel dit ook nog extra geld voor mij kost want ik weet dat grote bedrijven altijd proberen onder zulke dingen uit tekomen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

HalloĀ @Tstt, welkom op het KPN forum. Goede vraag. Kan ik KPN aansprakelijk stellen voor de misgelopen inkomsten door de aanvraag van de mobiele overeenkomst niet door te laten gaan?

Het is erg grote domper dat je ā‚¬ 120.000, - bent misgelopen. Is KPN hiervoor aansprakelijk en moeten wij dat compenseren?

Het afsluiten van een overeenkomst (abonnement) bij KPN
We hebben het volgende in onze Algemene Voorwaarden opgenomen over het tot stand komen van een mobiele / vaste overeenkomst:Ā Alle aanbiedingen die we doen, bijvoorbeeld in onze winkels en op onze websites, zijn vrijblijvend. Vraag jeĀ een dienst aan? Dan sluit jeĀ daarmee nog geen overeenkomst met ons. Neem jeĀ een dienst af waarvoor jeĀ een (maandelijkse) factuur van ons ontvangt? Dan sluit jeĀ een abonnement af. De overeenkomst voor een abonnement komt pas tot stand zodra we aan jouĀ hebben bevestigd dat we de aanvraag hebben geaccepteerd.Ā 

Als je in de winkel een Sim-Only / mobiele abonnement afsluit, is deze vaak al na enkele minuten actief. Helaas hebben wij jouw aanvraag voor een mobiele overeenkomst niet geaccepteerd. Hierover heb je een schriftelijk verklaring ontvangen. De gemiste inkomsten zijn niet te verhalen bij KPN.Ā 

De uitgebreide versie, overĀ risicobeoordeling en zekerheidĀ lees je terug in hoofdstuk 1 van de Algemene Voorwaarden.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust. We helpen je graag verder.Ā 


Reageer