Skip to main content

Goedenavond, ik heb een KPN-abonnement voor 5 maanden, ik wil een telefoon kopen op mijn abonnement, maar de afwijzing komt eraan, wat zou de reden kunnen zijn? Is het mogelijk voor mij om mijn abonnement om te zetten in een bedrijf?

Welkom op de community @Sineeem.y. Heb je het abonnement nu 5 maanden, of duurt het nog 5 maanden tot de einddatum van het contract? Dat kan ik niet uit je bericht halen.

Als het het laatste is, je kunt 4 maanden (120 dagen) voor de einddatum verlengen. Daarbij kan je een nieuwe telefoon uitkiezen.

Je hebt het ook over een afwijzing die eraan komt, wat voor afwijzing bedoel je?

We denken graag met je mee, maar zoals je ziet hebben we daar meer informatie voor nodig. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch te bespreken kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

 

Admin: verlengdatum aangepast na tip RBxx


Als het het laatste is, je kunt 6 maanden voor de einddatum verlengen. Daarbij kan je een nieuwe telefoon uitkiezen.

​Hi ​​@Jasper van KPN , dat is toch pas bij 4 maanden (120 dagen) voor de einddatum? Zoals ook op de door jou gelinkte pagina staat 😉.


120 dagen is inderdaad geen 6 maanden, de maanden zijn langer dan in mijn rekenfout 😅 Ik pas het stiekem aan in mijn eerste bericht!


Reageer