Skip to main content

Ik heb zojuist een vraag gesteld via de chat-functie. Deze gaat over een KPN-nummer (voormalig telfort) van mijn vrouw (zij heeft een maandelijks opzegbaar abonnement) dat ik wil laten koppelen aan mijn KPN-abonnement (dit loopt nog langer door). De reden is dat ik van mijn werkgever op korte termijn een telefoon met abonnement krijg. Ik heb mijn abonnement niet meer nodig, maar mijn vrouw wil (uiteraard) haar eigen nummer behouden. Het is dus de vraag of mijn vrouw mijn abonnement kan overnemen, maar dan met haar nummer.

Volgens uw collega zou dit allen via een omweg met een prepaid van een andere provider kunnen. Persoonlijk vind ik dit erg omslachtig en de correspondentie op dit forum doet mij vermoeden dat het ook rechtstreeks zou moeten kunnen. Klopt dit?

 

Groet,

Martijn

Ik heb zojuist een soortgelijke vraag gesteld via de chat-functie. Bij mij gaat het over een KPN-nummer (voormalig telfort) van mijn vrouw (zij heeft een maandelijks opzegbaar abonnement) dat ik wil laten koppelen aan mijn KPN-abonnement (dit loopt nog langer door). De reden is dat ik van mijn werkgever op korte termijn een telefoon met abonnement krijg. 

Volgens uw collega zou dit allen via een omweg met een prepaid van een andere provider kunnen. Persoonlijk vind ik dit erg omslachtig en de correspondentie op dit forum doet mij vermoeden dat het ook rechtstreeks zou moeten kunnen. Klopt dit?

 

Groet,

Martijn

*Admin: reactie afgesplitst, samengevoegd met je tweede topic


Hoi @Martijn Broers, ik heb jouw topics samengevoegd om het overzichtelijk te houden. Leuk dat je je vraag hier stelt, ik help je graag verder.

Als je een abonnement met toestel vanuit je werk krijgt, snap ik dat je overweegt om een van jouw eigen abonnementen stop te zetten. Ik heb dit voor je nagekeken. Het is helaas niet mogelijk om het ene nummer over te zetten naar het andere abonnement. Een nieuw nummer kiezen is bij een abonnement wel mogelijk, echter kan je dan alleen kiezen uit een paar willekeurige nummers. Anders had ik dit graag voor je geregeld. 

Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.