Skip to main content

Goedendag, ik heb al jaren Telfort als provider. Zo lang ik een mobiele telefoon heb, en dat is al heel erg lang. Nu is Telfort KPN geworden.  Als ik van Telfort naar KPN was gegaan voordat telfort KPN was geworden, dan. Had ik een TV gekregen als welkoms geschenk. Maar aangezien dat dat nu automatisch is gegaan heb ik helemaal niets gekregen. Dat is toch niet eerlijk tegenover een klant die al zoveel jaren trouw bij dezelfde provider is geweest. Toen ik het contract afsloot bij telfort heb ik ook niets gekregen als welkoms geschenk. Ik vind dat ik een geschenk nu wel verdiend heb .  Zeker na minstens tussen de 15 en 20 jaar trouwe dienst. Als ik alles van te voren geweten had dan had ik zelf overgestapt. 

Vriendelijke groeten Turid Butter

Die tv was alleen op black friday. Verder niet. En dat had je eventueel kunnen doen ja. Als je op dat moment geen lopend abonnement had bij Telfort.


Die TV was voor het afsluiten van een Thuis abonnement zover ik weet niet voor mobiele abonnementen.

Zelfs als je eerder voor KPN had gekozen kreeg je enkel voor mobiel geen TV.

Wees blij dat we hetzelfde abonnementsprijs houden en overige voorwaarden.


Hoi @1Hennietje1, welkom hier. 

Je geeft aan dat je een tv zou krijgen. Nou voor mobiel was dat niet zo. Dit was een black friday actie in combinatie met een abonnement voor Thuis. Dit staat dus helemaal los van een Mobiel abonnement. Een tv zal je dus niet krijgen. Ik kan zo niets voor je betekenen hier in. 


Hallo @1Hennietje1 , je geeft jezelf nu al een cadeau door je mobiele abo onder de Telfort-voorwaarden te behouden, daardoor ben je al goedkoper uit als dat je zelf naar KPN was overgestapt.