Skip to main content

Sinds een tijdje het abonnement gewijzigd en ook op mijn bedrijfsnaam gezet. Sinds dien kan ik mijn verbruik van internet niet zien. App al een keer opnieuw gedownload. Kan nu dus ook geen mb’s delen. 

Hoi @Joyce2000, goed dat je even aan de bel trekt en welkom op het Forum. Heb je inmiddels al antwoord gekregen op je vraag? Zo niet, dan help ik je graag! Sorry dat ik nu pas toe kom aan je berichtje, dat heeft te maken met de drukte. 

 

Heb je de producten ook al geprobeerd opnieuw te koppelen in de app?  Staat de nieuwste software ook op je toestel? Ik wacht je berichtje even af!


Hi, nog geen antwoord gehad. Hoe kan ik mijn producten opnieuw koppelen?


Hoe kan ik mijn producten opnieuw koppelen?

Dit kan je doen via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de mogelijkheid om een product te verwijderen. Klik hiervoor op ‘Ontkoppel product’. Kies vervolgens het product dat je wilt verwijderen, in jouw geval het abonnement dat onlangs is gewijzigd. Wanneer je deze hebt verwijderd, kan je deze opnieuw koppelen. Onder ‘Uw producten’ zie je de optie ‘Product toevoegen’, deze kies je. Je krijgt nu de mogelijkheid om jouw abonnement opnieuw toe te voegen.