Skip to main content

Hi,

Ik heb het zelfde probleem al enige tijd.

Alles is geüpdatet en opnieuw geïnstalleerd.

Toch blijft dit probleem, ook alleen jn het overzicht .

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @MLV! Wat ik uit je vraag begrijp is dat je wilt zien hoeveel van je databundel al verbruikt is op het moment dat je in de mijnKPN kijkt? Of wil je zien aan welke apps precies de data op gaat? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we samen kijken hoe je goed inzicht kan krijgen in je datagebruik. 


Bedankt.

Als ik de kpn app open heb je 4 tabbladen. Overzicht-hulp-aanbod en profiel. Allen werken op overzicht na, deze geeft alleen een wit scherm. Een  seintje geven is denk ik niet van toepassing aangezien het al een enige tijd ( meerdere weken) speelt. Op update gewacht wat misschien de bug kon verhelpen. Graag hoor van u.

Mvg Marvin


Ik denk dat het probleem waarschijnlijk te verhelpen is door de cache van je browser te legen. Zou je dit willen proberen en de browser daarna opnieuw opstarten en inloggen? Pas wel op, als je de volledige cache leegt kan het zijn dat je op sommige websites, zoals bijvoorbeeld facebook of netflix, opnieuw in moet loggen.


Dit houd ik regelmatig bij dmv app. E doch zal dit ook niet de oorzaak zijn aangezien het om de kpn app gaat en niet via een internet browser. 

Ik heb het wederom opgeschoond maar niet verholpen.


Excuus @MLV, je hebt volledig gelijk. Het zou kunnen zijn dat er een probleem is met het profiel zelf. Gezien de app opnieuw installeren het probleem niet heeft opgelost. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe mijnKPN aan te maken met een ander email adres, daarin minimaal 1 product te koppelen en met dat account in de app in te loggen? Ik begrijp dat dit een wat extreme oplossing is maar dan weten we gelijk zeker of het profiel zelf nog goed is.