Skip to main content

Buiten het feit dat de (mijn) KPN app niet up to date is word ik geconfronteerd met een factuur met eenmalige kosten (zonder specificatie)  Volgens de servicedesk nog kosten die opeb stonden bij Telfort. Van Telfort de afgelopen jaren nooit 1 reminder gehad en alle abonnementsgeldeb keurig betaald  Ik werd verwezen naar Telfort. Telfort heeft haar administraie overgedragen naar KPN en werd keurig terugverwezen naar KPN  (Grrrr)... Hier werd mij verteld dat Telfort nog een factuur zou sturen, wat denk u. Hoe groot is de kabs dat ik hier ooit nig iets over hoor  KPN steekt dit geld in zijn zak. Oh ja.  de eerste keer dat ik KPB hiermed confronteerde gaveb zij aan dat dit overdrachtskosten betrof. Ik ging door het plafond.    

Buiten het feit dat de (mijn) KPN app niet up to date is word ik geconfronteerd met een factuur met eenmalige kosten (zonder specificatie)  Volgens de servicedesk nog kosten die open stonden bij Telfort. Van Telfort de afgelopen jaren nooit 1 reminder gehad en alle abonnementsgelden keurig betaald  Ik werd verwezen naar Telfort. Telfort heeft haar administraie overgedragen naar KPN en werd keurig terugverwezen naar KPN  (Grrrr)... Hier werd mij verteld dat Telfort nog een factuur zou sturen, wat denk u. Hoe groot is de kans dat ik hier ooit nig iets over hoor  KPN steekt dit geld in zijn zak. Oh ja.  de eerste keer dat ik KPN hiermee confronteerde gaven zij aan dat dit overdrachtskosten betrof. Ik ging door het plafond.    

 


@Koplopee Allereerst van harte welkom op ons KPN Forum! Wat belachelijk dat je verteld is dat dit overdrachtskosten betreft, want deze bestaan (gelukkig) niet. Ik wil graag even met je meekijken of ik kan achterhalen waar de kosten vandaan komen. Ik moet zeggen, je bent niet de eerste klant met ongedefinieerde extra verbruikskosten op het factuur. 
Ter informatie, een mobiel factuur betaal je vooruit. De verbruikskosten die je bijvoorbeeld deze maand maakt worden de eerstvolgende maand op het factuur gezet. De extra kosten zijn dus waarschijnlijk gemaakt toen je nog bij Telfort zat, al maak ik een beetje op uit je verhaal dat je deze kosten niet herkend, klopt dit? 
Om met je mee te kijken het ik even wat gegevens van je nodig, zou jij je profiel willen aanvullen met postcode, huisnummer en 06-nummer? Deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators. 

Ik hoor graag van je! 


Een collega van heeft al op dit forum gereageerd naar veel telfort klanten dat deze zogenaamde eenmalige kosten niet worden gefactureerd. 


Ondanks de toezeggingen van KPN op dit forum is het zogenaamde eenmalige bedrag wel afgeschreven van mijn rekening. Overweeg zonder toelichting dit bedrag terug te laten boeken van mijn rekening . Grrrrr


@Koplopee AHH, mijn collega heeft dus niet met jou persoonlijk meegekeken, klopt dit? Zou jij je profiel nog willen aanvullen? Dan kijk ik even met je mee, waar de kosten vandaan komen en of ze terecht zijn of niet. Laat je het weten als je profiel ge-update is? 


Profiel is aangevuld


kan 06 numner niet kwijt in profiel


Eenmalige kosten wel afgeschreven van rekening oud telfort klant. Mijn profiel aangevuld. Geen respons meer gekregen. Wat voor mogelijkheden heb ik op niet meer met automatische machtiging te werken maar op basis van te declareren kosten zelf over te maken. Volgens medewerkers van KPN zouden deze eenmalige kosten niet worden gefactureerd. Nienand heeft mij ook kunnen vertellen wat voor een kosteb dit betreft  Ik ben deze janboel wel een beetje zat en zal sterk overwegen afscheid te nemeb van KPN. Ik heb nooit klachten gehad bij Telfort.

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Ik ben dus ook een oud telfort klant en het ziet ernaar uit dat ik extra moet betalen terwijl ZIJ telfort overgenomen hebben??? ik moet betalen om HET SALDO VAN TELFORT NAAR KPN OVER TE SCHRIJVEN? wat is dit voor belachelijks?????? en ineens krijg ik een aanmaning omdat ik febr nog niet betaald heb? het is de 12e!! kpn jullie moeten je schamen. om ZO mensen geld af te troggelen. Bij telfort NOOIT problemen gehad. niet met extra kosten en niet met datum van betaling!!!!!


Lisa

 

Fijn dat we niets meer van je horen, wordt het te ingewikkeld ??

 


@Koplopee De reden dat ik nog niet gereageerd heb is omdat ik onverhoopt een paar dagen niet aanwezig kon zijn. We laten ongeacht de situatie altijd een reactie achter, ook al moet de meest complexe case overgedragen worden aan een elite departement in India. Het Forum is overigens geen direct communicatie kanaal en het kan dus even duren voordat er een reactie komt. Als je direct geholpen wilt worden adviseer ik je om voortaan te bellen met onze klantenservice (0800-0402) of te chatten met de LiveChat. 

Afijn, laten we aan de slag gaan met de vraag die je in eerste instantie aan ons stelde. Betreft je profiel invullen, je kan het 06-nummer kwijt onder ‘persoonlijk opmerkingen’, ‘klantnummer mobiel’ of waar je maar wilt, zolang er maar privé bij staat. Laat het maar weten als dit is gebeurd, want ik kijk graag met je mee! 


Succes! Ik ben overigens het hele weekend weer aanwezig, dus geen zorgen voor nog zo'n lange zit. :wink:


Beste Lisa, ik ga hier geen tijd meer in stoppen  Probleem/vraagstelling lijkt mij overduidelijk.    Genoeg gegevens van mij beschikbaar om deze vraag en van vele andere oud Telfort klanten die plots worden geconfonteerd met eenmalige kosten te beantwoorden. Nog 1 keer zo'n geintje en ik laat bedrag terugstorten. Inmiddels besloten om KPN te verlaten en een andere provider te kiezen. Ben benieuwd hoeveel Telfort klanten hetzelfde overwegen.


@Koplopee Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Ik heb even meegekeken op het postcode en huisnummer. De extra kosten die op het factuur staan zijn overgedragen van Telfort naar KPN. Als het goed is heb je onlangs een €0,00 (slot)factuur ontvangen van Telfort, klopt dit? Hier staat de specificatie van deze (extra) kosten op. De kosten zijn overgedragen naar het KPN factuur en daarom is het slotfactuur van Telfort 0 euro.

Mocht je dit factuur niet ontvangen hebben en je wenst dit wel, dan kan ik hem naar je toesturen. Het is niet verstandig de kosten te storneren. Als dit gebeurd, dan blijft het factuur openstaan en ga je herinneringen (met eventueel herinneringskosten) ontvangen.  


A. Ik heb geen door genoemde zogenaamse (0) factuur ontvangen van Telfort.

B Er is buiten de gebruikelijke maandkosten van 18 euro, deze maand een hoger bedrag afgeschreven door KPN  Dit waren de zogenaamde eenmalige kosten. Tot op heden heeft niemand mij kunnen vertellen waarvoor ik deze kosten moet betalen  Volgens een collega van jou zoyden kosten ook niet worden afgeschreven van mijn rekening. Pffffff


@Koplopee Ik heb beide facturen naar je toegestuurd. Het gaat inderdaad om €4,43. Deze kosten zijn gemaakt door te bellen naar servicenummers (0900-nummers). Op 2 januari (1x) en op 6 januari (3x). Je kan dit controleren op de (slot) factuur van Telfort die ik naar je toe heb gestuurd. De slot-nota's van Telfort zijn later naar ons overgekomen. Ik vermoed dat mijn collega deze nog niet in kon zien. Excuses dat je verkeerd geïnformeerd bent. :disappointed_relieved:


Factuur inmiddels in mijn mailbox. Zie idd bellen met 0900 nummers. op 2 januari  Dit kunnen we nu achterhalen  Jammer dat de facturen niet gelijk op detailniveau worden gedeeld. Ik zie in de KPN app ook nog steeds geen accurate, geupdate data staan. 


@Koplopee We werken er op dit moment nog aan, om alles gesynchroniseerd te krijgen. Als je dit factuur van Telfort nooit ontvangen hebt, dan begrijp ik de verontwaardiging. De manier waarop wij het beschrijven op ons KPN factuur is ook erg onduidelijk en scherpt enige verwarring. 


Reageer