Skip to main content
De afgelopen week diverse mailtjes gehad ivm afspraakbevestiging waarin KPN me vertelde dat ze op 1 juli gingen bellen. Inmiddels is het ruim 9 uur in de avond geweest maar nog altijd geen telefoontje van KPN.



Sorry maar ik wordt meerdere malen per mail verteld dat ik gebeld ga worden en vervolgens belt KPN niet. Dan stuur ook geen spam mails waaring me verteld wordt dat jullie gaan bellen.



Wordt een beetje moe van bedrijven die zich niet aan hun eigen afspraken houden. Wel meerdere mails sturen maar de afspraak nakomen zit er niet in.
Hoi @TMG1961, Welkom terug! Kun je uitleggen waarom je teruggebeld zou worden? Hopelijk kan ik je hiermee verder helpen.
Ze zouden bellen ivm overstap van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel. Ze hadden al eerder 2 maal hierover gebeld maar toen kon ik nog geen nieuw contract afsluiten omdat mijn huidige contract nog loopt tot 29 oktober 2019.



Bij de 2e keer bellen is toen de afspraak gemaakt dat ik op 1 juli door KPN gebeld zou worden. Hier afgelopen week ook diverse mailtjes over gehad. Helaas is het allen bij de e-mails gebleven. Tot op moment van schrijven van dit bericht geen telefoontje mogen ontvangen van KPN.



Ik weet dat ik ook zelf kan bellen maar aangezien er een afspraak gemaakt is dat ik gebeld wordt heb ik dit dus niet gedaan.
Helaas ook vandaag geen telefoontje van KPN :(

Ja ik weet dat ik ook zelf kan bellen maar het gaat om het principe. Er is afgesproken dat ik gebeld zou worden op 1 juli. Als ik zelf had willen bellen ivm mobiel contract dan had ik geen afspraak gemaakt om door KPN gebeld te worden. Wel verschillende emails ontvangen afgelopen week maar het beloofde telefoontej is nooit aangekomen.
KPN komt afspraak nog altijd niet na. Vanmiddag een poging gedaan om zelf te bellen maar kwam er niet door, heb op een gegeven moment maar opgehangen. Fijn als je niemand aan de lijn krijgt.
Geloof niet dat KPN nog gaat bellen. Ga maar eens zerlf kijken wat er aan sim only abonnementen te krijgen is. Momenteel staat een verlenging bij Telfort bovenaan, zeker nadat KPN gewoon zijn eigen afspraak niet nakomt.
Helaas, ook vandaag heeft KPN niet gebeld. Waarom maakt KPN bel afspraken als ze toch niet van plan zijn zich er aan te houden? 2 maal mondeling toegezegd dat ik op 1 juli gebeld zou worden en vorige week diverse mailtjes waarin ze vertellen dat ze op 1juli me gaan bellen om de mogelijkheden van overstappen te bespreken.



Maak gewoon geen afspraken als je je er niet aan wil houden. Dat scheelt een hoop frustraties bij de andere partij. Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is het wel afspraken niet nakomen, staat op 1 samen met niet op tijd op een afspraak komen.
Goedemorgen @TMG1961, Ik lees in verschillende berichten dat je niet bent gebeld. Jammer dat mijn collega zijn of haar afspraak niet is nagekomen. Aan de hand van je gegevens zie ik ook geen notitie staan dat je gebeld zou worden, een telefoontje van de verkoopafdeling komt er niet. Uiteraard kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Via het forum doen we geen verkoop, maar we kunnen wel kijken naar de mogelijkheden. Ik begrijp dat je inmiddels contract vrij bent en dat je vast wilt overstappen voordat Telfort samengaat met KPN. Heb je zelf al eens gekeken naar onze abonnementen op onze website? Op deze pagina vind je een mooi overzicht van al onze abonnementen. Overweeg je een SimOnly abonnement of een abonnement i.c.m. een nieuw toestel?
UIt een van de mails die ik ontvangen heb over het gebeld worden.



Beste heer T.M. Gijzen,

Wij herinneren je graag aan onze belafspraak over een mobiel abonnement van KPN. We bellen je op 01-07-2019 om de mogelijkheden te bespreken. Tot dan!



Die mail dus paar keer gehad vorige week. Ik ben in Juni 2 maal gebeld, heb toen aangegeven dat ik pas vanaf 29 juni kon verlengen of nieuw abonnement kon afsluiten. De tweede keer is toen gezegd we bellen u terug op 1 juli. Contract loopt nog tot 29 oktober 2019.



Ik heb een nog goed functionerende iphone 6s dus het wordt een sim only abonnement. Heb al eens gekeken, ook zelf al gebeld maar kwam niet door.
De mails waren afkomstig van reactie@marketing.kpn.com
Twijfel nu toch sterk of ik wel KPN Mobiel wil nemen. Zeker als ik lees dat er helemaal geen notitie gemaakt is over het terug bellen. Als dat zo is waarom krijg ik dan mailtjes met de melding dat ze me op 1 juli gaan bellen?



Denk dat ik gewoon verleng bij Telfort eind augustus en als dat niet meer kan tegen die tijd kijk ik wel wat er aangeboden wordt. Maar op dit moment heeft KPN voor mij afgedaan als mobiele provider. Ze beloven heel veel maar komen nog niet eens hun eigen afspraken na. En als ik bel hang ik minuten lang in de wacht zonder ook maar iemand aan de lijn te krijgen. Ook geprobeerd met telefoon van kennis maar ook met haar nummer kreeg ik niemand te pakken bij KPN, na 15 minuten maar opgehangen, en terwijl bandje aangaf wachttijd tussen de 1 en 3 minuten
Hoi @TMG1961, Waar het mis is gegaan durf ik niet te zeggen. Misschien is dit destijds met Telfort besproken? Telfort gaat namelijk samen met KPN, dus misschien is daar wat verwarring over geweest. Je kunt totdat Telfort samen gaat met KPN bij Telfort blijven. Een nieuwe abonnement afsluiten of verlengen bij Telfort zelf gaat niet meer. Mocht je nog wel overwegen om een abonnement bij KPN af te sluiten, kun je nog een kijkje nemen op onze website en oriënteren welk abonnement je eventueel wilt afsluiten. Als je hier vragen over hebt, dan kun je ze aan mij stellen en om je abonnement om te zetten kan ik ervoor zorgen dat je gebeld wordt door één van mijn collega's.
@Marina_ Het is met KPN afgesproken. KPN heeft me in Juni 2 maal gebeld maar omdat ik nog niet kon overstappen is er toen een afspraak gemaakt dat KPN mij op 1 Juli zou bellen. Dit staat ook in de door mij van KPN ontvangen herrinering afspraakbevestiging.



Als ik op de site van Telfort kijk en inlog zie ik nog altijd de mogelijkheid om te verlengen. 2GB + 150 belminuten voor 12,50



Ze mogen me zeker bellen voor omzetten abonnement.
Oké, dat was mij niet duidelijk. Maar dat is een mooi voordelig aanbod. Bij ons kun je ook een abonnement afsluiten van 2GB +150 bel/sms, maar dan voor € 19,00. Je hebt ook internet/tv bij ons, waardoor je € 5,00 korting krijgt, verdubbeling van mb's en data en een gratis zenderpakket(Fox Sports Eredivisie of het pluspakket). Heb je twee mobiele abonnementen van KPN op je adres, dan kun je ook onderling gratis bellen en mb's delen. Als je voor een abonnement kiest bij KPN krijg jij het abonnement dus voor € 14,00 en verdubbelen we je data en belminuten naar 4GB +300 belminuten. Ook niet verkeerd denk ik. Als je voorkeur toch uitgaat naar Telfort, dan kun je de verlenging via de app doen. Als je kiest voor KPN, dan zorg ik ervoor dat je volgende week gebeld wordt om dit in gang te zetten.
@Marina_ Heb je een prive bericht gestuurd
Bedankt @TMG1961, Het enige wat ik nog nodig heb, is het telefoonnummer waar je bereikbaar op bent. Zou je dit nummer bij opmerkingen willen vermelden in je forumprofiel? Zo weten we zeker dat we het juiste nummer hebben en dit niet verkeerd kan gaan. Zou je ook nog een moment/dagdeel willen aangeven wanneer je meestal bereikbaar bent? Dan mail ik mijn collega's van de verkoopafdeling en zullen ze hier rekening mee houden.
@Marina_ Ik heb de informatie toegevoegd
Bedankt @TMG1961. De gegevens heb ik doorgegeven aan mijn collega's en aangegeven wanneer je bereikbaar bent. Ze zullen volgende week contact met je opnemen op één van deze momenten. Wil je mij op de hoogte houden?
IK zal je op de hoogte houden
Goedemiddag @TMG1961,



We hebben elkaar zojuist gesproken en de bestelling doorgevoerd!

Mochten er nog vragen zijn omtrent de bestelling schroom dan niet om nog even te reageren in het topic of mij of Marina een berichtje te sturen. :)



Voor nu in ieder geval nog een hele fijne dag gewenst en alvast een goed weekend!
Ik heb nog een vraag. Heb zojuist de simkaart geactiveerd en ook mailtje gekrgen dat deze geactiveerd is. Echter heb ik geen verzoek gekregen voor overmaken 1 eurocent via ideal zoals aangegeven werd in telefoongesprek. Is er iets niet goed gegaan of krijg ik hier later een verzoek voor per email, of moet ik de kaart eerst in telefoon doen? Mijn contract gaat pas in eind oktober.
Goedemorgen @TMG1961

Excuus. Sinds 27 mei is de 1 cent betaling komen te vervallen. Dit was mij even ontgaan in het telefoongesprek.



Het klopt dus dat je geen 1 cent hebt hoeven betalen. 🙂
@Raymond. Dank je.

Reageer