Skip to main content
Antwoord

KPN belt over mobiel abonnement dat binnenkort verloopt

• September 24, 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Hoi

Ik ben gisteren benaderd door een vrouw die zegt van KPN te zijn.

Zegt , omdat ik twijfel , je hoort tegenwoordig  de raarste dingen.

Terug naar mijn vraag ,  kan het zijn dat KPN gebeld heeft omdat mijn mobiel abbonement  ergens in december 2025 verloopt?

Ben benieuwd naar het antwoord.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@200000! Heel goed dat je hier zo scherp op bent. 

Op onze website staat een lijst met door KPN gebruikte nummers. Als het nummer dat jou belde geen nummerweergave had vertrouw ik het ook niet. 
Je kunt een belafspraak met ons maken, mocht je het over je mobiele abonnement willen hebben. Mijn collega kan dan ook controleren of je door ons gebeld bent. 🙂

Hopelijk is er dan snel duidelijkheid!

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 24, 2025

Lijkt me sterk bel met de KPN en vraag het na ,had ze nummer weergave ?

• Auteur
  • Helper
  • September 25, 2025

Nee helaas geen nummer weergave , dat is dus ook een probleem , probeer KPN maar eens te pakken te krijgen tot op heden alleen aan chatbot.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Hi ​@200000! Heel goed dat je hier zo scherp op bent. 

Op onze website staat een lijst met door KPN gebruikte nummers. Als het nummer dat jou belde geen nummerweergave had vertrouw ik het ook niet. 
Je kunt een belafspraak met ons maken, mocht je het over je mobiele abonnement willen hebben. Mijn collega kan dan ook controleren of je door ons gebeld bent. 🙂

Hopelijk is er dan snel duidelijkheid!

• Auteur
  • Helper
  • September 26, 2025

Heb het nog even nagekeken maar mij  gsm vermelden "vermoedelijk spam" +31 30 310 0965 is het nr dat mij belde.

Aangezien dit nr niet voorkomt in de KPN lijst is het dus idd spam.

Ben benieuwd komende week belt ze terug.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 27, 2025

Hmm, dan ben ik ook benieuwd. Let goed op dat je geen gegevens van jezelf vrijgeeft als je het niet vertrouwt, maar zo te lezen ben je daar wel scherp op. 

Als ik dat nummer Google dan zie ik veel dezelfde ervaringen als die jij ook hebt op 0303100965 / 030-3100965 | Slickly - Nederland (+31), dus mocht ze terugbellen dan kun je het ook negeren en/of het nummer blokkeren. 
Er wordt steeds meer telefoonfraude gepleegd (waaronder vacaturefraude), dus goed dat je extra voorzichtig bent!